AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
ik kom met mijn begeleider, mag in principe niet in het weekend alleen het huis uit

.

Laatst bewerkt:
nou ik denk dat je srs leuke foto's kan schieten voor een portfolio

ja precies, had es een meisje die voor haar portfolio als opleiding fotografe naar me toe kwam om foto's te schieten vanuit sportief oogpunt, helaas niet van mij :(

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

En dat werk van xxltje? Was wel erg vakkundig toen op de Belgische meet

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals een verzoek aan een ieder om op mijn PM te reageren. Bij geen reactie haal ik je van de lijst en kun je niet mee eten + geen t-shirt. Trainen kan wel wat mij betreft..

Mss eens in het oude topic vragen marvin aangezien veel daar een abbo op hebben

Wie wilt er op de meet samen met mij trainen :D ?

Flink animo als hetgeen wat ik op de lijst zie klopt wordt dat passen en meten:p

Voor hoeveel man past het zo ongeveer?

Inb4 eftelingrijen bij curlstang

Nog nooit is het te druk geweest dus hoeveel man durf ik niet te zeggen;) de k als je met 40 man tegelijk ergens binnen loopt dat het altijd wel vol is (zeker het kracht gedeelte)

Verder hebben we 210m2 vloer ook alleen maar ingericht voor krachttraining dus denk dat het vol is maar het past wel;)

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Mijn echte zaterdag training doe ik thuis alvast. Mocht het trainen op niks uitlopen dan heb ik in ieder geval al getraind ;)

Wel super dat we het bij jou mogen organiseren!:thumbs:

Geen probleem! Wordt een leuk dagje

Nogmaals een verzoek aan een ieder om op mijn PM te reageren. Bij geen reactie haal ik je van de lijst en kun je niet mee eten + geen t-shirt. Trainen kan wel wat mij betreft..

Dat zijn van die impulsieve sukkels die overal aan mee willen doen maar er niet over nadenken en dan niks meer laten horen. fl**ker er maar af, als ze willen komen dan had je het al wel gehoord, en anders hoor je het alsnog wel.

Dat zijn van die impulsieve sukkels die overal aan mee willen doen maar er niet over nadenken en dan niks meer laten horen. fl**ker er maar af, als ze willen komen dan had je het al wel gehoord, en anders hoor je het alsnog wel.
Daar heb je een punt..ik wacht het nog heel even af. Maar vrijdag maak ik de lijst definitief:D

Ik ben er ook bij. Alleen trainen.

Dit is hoe mijn route er uitziet momenteel, ervan uitgaande dat mikieb wel meegaat (nog niks van gehoord)

xdxjdh.png

A vertrek van huis
B zou dus mikieb van station ophalen zijn
C ovos in zwolle
D nanonight in nijmegen
E powerbase

Ik heb een 4 Persoons auto dus ik zit nu vol, mocht mikieb toch moeten werken kan ik nog iemand meenemen die (ongeveer) op de route ligt. Ik laat wel wat horen zodra MikieB reageert.

Terug
Naar boven