- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
jij bent 16(?) en een bodybuilder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou ik denk dat je srs leuke foto's kan schieten voor een portfolio

Done!Mss eens in het oude topic vragen marvin aangezien veel daar een abbo op hebben
Wat train je? Borst en biceps?

Flink animo als hetgeen wat ik op de lijst zie klopt wordt dat passen en meten![]()
Mijn echte zaterdag training doe ik thuis alvast. Mocht het trainen op niks uitlopen dan heb ik in ieder geval al getraindFlink animo als hetgeen wat ik op de lijst zie klopt wordt dat passen en meten![]()

Voor hoeveel man past het zo ongeveer?
Inb4 eftelingrijen bij curlstang
de k als je met 40 man tegelijk ergens binnen loopt dat het altijd wel vol is (zeker het kracht gedeelte)
Mijn echte zaterdag training doe ik thuis alvast. Mocht het trainen op niks uitlopen dan heb ik in ieder geval al getraind
Wel super dat we het bij jou mogen organiseren!![]()
Nogmaals een verzoek aan een ieder om op mijn PM te reageren. Bij geen reactie haal ik je van de lijst en kun je niet mee eten + geen t-shirt. Trainen kan wel wat mij betreft..
Daar heb je een punt..ik wacht het nog heel even af. Maar vrijdag maak ik de lijst definitiefDat zijn van die impulsieve sukkels die overal aan mee willen doen maar er niet over nadenken en dan niks meer laten horen. fl**ker er maar af, als ze willen komen dan had je het al wel gehoord, en anders hoor je het alsnog wel.

En je shirtmaat? XL?