- Waardering
- 4.424
Hoe voelt dat nou om door het leven te gaan en grappen te maken waar niemand om lacht?
Goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe voelt dat nou om door het leven te gaan en grappen te maken waar niemand om lacht?

Veel volk afgehaakt zo te zien. Meer pl'ers dan bbrs![]()

Wie is die dikke kale met zijn witte shirtje in de onderste rij?![]()
Leuke foto!
Wie is linksonder? Want hij lijkt veel op iemand die hier in de gym traint, maar volgens mij is hij dat niet?

Dat is Justbart die je waarschijnlijk over de grond had getrokken als je dat gisteren tegen hem had gezegd.

Hahaha nee, Arendonk is hier een pokkeeind vandaanLinks onder ben ik. Denk niet dat ik bij jou train.![]()
Mooi jij staat op mijn lijstje, de eerste keer dat ik jou op een meet tegen kom stamp ik je op je mooie hoofdje.

Mooi jij staat op mijn lijstje, de eerste keer dat ik jou op een meet tegen kom stamp ik je op je mooie hoofdje.
. Als je er zo mee zit wil ik je wel een dieet opstellen bro?over het algemeen houden de pl'ers en strongman zich wel aan de gemaakte afspraken![]()
Beledigd vanwege de waarheid?. Als je er zo mee zit wil ik je wel een dieet opstellen bro?