Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
:

Ooh nee , ik zou het echt niet weten.. Die kale dan toch ?

---------- Post added at 10:56 ---------- Previous post was at 10:55 ----------

Ik ben niet bekend met dat hele wereldje :p Ik zou het echt niet meteen durven zeggen wie het is.

tussen eddine en die gast met bril in geel shirtje. Niels was waarschijnlijk ook de buffste van de meet, komt er op de foto alleen niet echtuit

"Die kale" is helemaal geen PLer of strongman, maar dacht rugbyer. Toch Bart?

idd..
iemand die geen dropbox linkje krijgt iig :p
:eek: geef mijn naamgenoot eens een linkje!!

denk dat qua fysiek martyn en momass de enige bodybuild waardig waren. verder was het buffness gehalte deze meet redelijk, ook mooi om te zien dat veel jongens goed groeien (arnodsi bijv). ook mooi dat er meer sterke jongens waren.
embaressed_smile.gif
thx bro

Martyn en momass zijn idd flink buff :eek: Jammer dat we elkaar niet verstonden momass

denk dat qua fysiek martyn en momass de enige bodybuild waardig waren. verder was het buffness gehalte deze meet redelijk, ook mooi om te zien dat veel jongens goed groeien (arnodsi bijv). ook mooi dat er meer sterke jongens waren.

Die gast links in 't zwarte shirt lijkt me geen kleine dude, rechtsonder in blauw ook niet en die kerel achter dat meisje helemaal rechts lijkt in shirt op mijn fysiek qua vorm hehe. Herken echt helemaal niemand tho :')

Weet niet over wie je het hebt maar er liepen er 2 rond waar je meteen zag dat ze spuitjes steken. Heb je het over hun?

Je bent niet alleen een bb-er als je spuitjes steekt..

"Die kale" is helemaal geen PLer of strongman, maar dacht rugbyer. Toch Bart?

Klopt idd, ik speel rugby en buiten dat worden er weer vooroordelen getrokken door zielige kleine mannetjes waar niemand op zit te wachten.

Ze moeten jou een beetje leren wat respect is Pleister. Op een forum mensen gaan uitmaken voor dikke of wat dan ook zegt meer over jou dan over mij. Ik hoop echt dat je man genoeg bent om dat in real life ook tegen me te doen. Dan zou je me dagje wel goed maken.

Liep je gister ook zo irritant tegen elke gast ( of vrouw :') ) die buffer dan jij was te doen? Kan ik me haast niet voorstellen.

Ik heb niets tegen kuurders begrijp me niet verkeerd. Maar diaephi zegt dat enkel 2 bodybuilding uitstralen. Dan geeft dat weinig respect voor mensen zoals Marvin die er ook alles voor doen maar niet willen kuren. En en zo liepen er gisteren meer rond.

ik zei gister ook dikke tegen bart en nu eet ik door een rietje :(

Terug
Naar boven