djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
McSlurpy?Een veel lekkerder dessert kan ik me niet bedenken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McSlurpy?Een veel lekkerder dessert kan ik me niet bedenken.

vanaf deze pagina
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/maakt-e-vandaag-jouw-dag-goed-233219/index3762.html
log van die kim is geschoond helaas
Dank T
Ik word er wel een beetje verdrietig van om eerlijk te zijn.
Even los van het feit dat ze al een beetje een instabiele achtergrond had, vind ik de manier waarop ze nu als een stuk vlees wordt getoond niet zo heel fraai.
Meisjes van 16 met een gebrekkige basis doen nu eenmaal stomme dingen, maar dan hoeft ze wat mij betreft niet aan de internet-galg van een stel anonieme rukkers.
Dit kan je verwachten op DBB en dat weet jij ook. Toen jij met GetXXL ''afsprak'' werd ook alles doorgeluld.
Dit kan je verwachten op DBB en dat weet jij ook. Toen jij met GetXXL ''afsprak'' werd ook alles doorgeluld.
ik stuur hem ook weleens aps en omgekeerd. Dit kan je verwachten op DBB en dat weet jij ook. Toen jij met GetXXL ''afsprak'' werd ook alles doorgeluld.
Ik heb GetXXL wel vaker gezien hoorik stuur hem ook weleens aps en omgekeerd.
Sinds wanneer is dat heet nieuws? Je moest eens weten hoeveel mensen ik van dit forum zie. Wat heeft dat in vredesnaam hiermee te maken? Of wil je gewoon even interessant doen?
Sinds wanneer is dat heet nieuws? Je moest eens weten hoeveel mensen ik van dit forum zie. Wat heeft dat in vredesnaam hiermee te maken? Of wil je gewoon even interessant doen?

Wat snap jij niet aan ''doorgeluld''? Er was wel meer gebeurd dan alleen Apps uitwisselen, lieve Sjors.

Wat snap jij niet aan ''doorgeluld''? Er was wel meer gebeurd dan alleen Apps uitwisselen, lieve Sjors.
Ik weet dat in de hoofdjes van DBB-ers de fantasie leeft dat er vanalles gebeurd als ik met iemand afspreek, maar dat valt vies tegen.
Al ga ik wel naar RPB voor de gangbangs, maar daar kom ik dan ook vaker.
Ik weet dat in de hoofdjes van DBB-ers de fantasie leeft dat er vanalles gebeurd als ik met iemand afspreek, maar dat valt vies tegen.

Nice!
Wanneer komt team gangbang naar PHM? (no homo)
Met iemand persoonlijk afspreken om heel de nacht samen wijn te drinken, is wat anders dan een RPB meet, Sjors.
Wat zit jij toch in de verdediging, zeg.
Ik heb geen druppel wijn gedronkenMet iemand persoonlijk afspreken om heel de nacht samen wijn te drinken, is wat anders dan een RPB meet, Sjors.
Wat zit jij toch in de verdediging, zeg.