MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Niet om rot te doen ofzo, maar als je in een maand tijd als meisje zijnde 3 jongens doet, dan ben je toch eigenlijk ook een stuk vlees en dan heb je niet van je eerste keer geleerd ?

Niemand geeft wat om jou man leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou ;););)

haha moest ff kijken maar nu zie ik het ook..

busteddd :roflol: :roflol:

zou trouwens wel epische troll van pleister zijn als hij dit aan zag komen en erop geanticipeerd heeft door een foto van haar instagram te pakken

Zijn verschillende fotos

hahaha potverdomme :roflol:

Waarom zijn bij de 1 de hartjes rood en de andere roze? ???

Heeft pleister aan de flexcup mee gedaan?

fittandfree
@fitvisit dont worry, hij heeft mee aan flexcup gedaan. @ninaavr morgen pics van het eten! @isabellagenish thanks!

This is why i DBB :heart:

White knight Pleister hoor haha

White knight Pleister hoor haha

voel je je eigenlijk niet semi genaaid dat we de locatie verzetten door het gezeur van pleister en hij uiteindelijk niet komt. Om vervolgens ook nog met een minderjarige chick te daten

Het whiteknighten heeft wel geholpen, zoals je kunt zien..

Oh. Dan stop ik maar met verdedigen. Blijkbaar wil ze de peen gewoon echt heel erg graag :/

Hij heeft mij aan flexcup gedaan

voel je je eigenlijk niet semi genaaid dat we de locatie verzetten door het gezeur van pleister en hij uiteindelijk niet komt. Om vervolgens ook nog met een minderjarige chick te daten

Jawel zie paar posts terug. Volgende meet pep ik hem in elkaar met justbart

Terug
Naar boven