MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Dank T

Ik word er wel een beetje verdrietig van om eerlijk te zijn.
Even los van het feit dat ze al een beetje een instabiele achtergrond had, vind ik de manier waarop ze nu als een stuk vlees wordt getoond niet zo heel fraai.
Meisjes van 16 met een gebrekkige basis doen nu eenmaal stomme dingen, maar dan hoeft ze wat mij betreft niet aan de internet-galg van een stel anonieme rukkers.

Niet om rot te doen ofzo, maar als je in een maand tijd als meisje zijnde 3 jongens doet, dan ben je toch eigenlijk ook een stuk vlees en dan heb je niet van je eerste keer geleerd ?

Zo weer ff 10 paginas stierenstront bijgelezen

Haar lichaam is beter dan 99% van haar vrouwelijke leeftijdsgenoten. Ook haar Engels is waarschijnlijk beter dan 90% van haar leeftijdsgenoten. Geloof niet dat mijn Engels zo goed was op m'n zestiende.

6880547cbd3e43ee7fa516e3990c7490.png

rare naam, dinner

misschien heet die pleister irl wel dinner, zou ook kunnen

sjors wat zeg jij nu weer? Dat meisje was misschien wel labiel, maar ze presenteert zichzelf ook gewoon als een stuk vlees.

sloots gonna sloot

3h niet op dbb gekeken en kan al niet meer volgen. wtf.

Kom maar op met die karma

Wel waar.. ik bekijk ze altijd heel goed en stiekem van dichtbij:cool:

OT:
Voeding is de laatste dagen al ietsjes beter, oke niet heel veel:o maar er zit wel al een stijgende lijn in want ik consumeer nu nog maar rond de 4000-4500 calorieen dus dat is positief:D

Heb deze avond ook nog protein muffins gekregen van een leuke meid, iemand die mee denkt met mijn sport en dieet, kan niet beter toch!?:)
m8fi1c.jpg

Ohja en hier mijn fysiek, ik ben helemaal niet dik kijk maar:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://instagram.com/p/keHV-FLqDI/

Iemand paste de foto ik zit op ipad

Busteed pleister
Wel zielig dat hij alsnog haar wil doen na dit alles.

haha moest ff kijken maar nu zie ik het ook..

busteddd :roflol: :roflol:

zou trouwens wel epische troll van pleister zijn als hij dit aan zag komen en erop geanticipeerd heeft door een foto van haar instagram te pakken

Terug
Naar boven