Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
mooi figuur ja die bart :roflol:

Ahahahahahahahahahahhaha, voel me,wel genaaid nu om helemaal naar Eindhoven te reizen,zodat pleister Kon wken

Amsterdam leuk...
ga we dan ook naar de h**ren ?

ray die meets zijn niks voor jou, ik was de enige met baard :(

voelde me buitengesloten

gekke baardloze '' mannen ''

Amsterdam of Utrecht de volgende dus :) Pleister kom je ook???

Ik ben in voor Amsterdam, betere gyms en beter eten plus uitgaan. De dbb meet in Utrecht was qua stappen niet echt veel aan namelijk.

Echt zo'n fokking trieste gebeurtenis heel dat gedoe om dat chickie en alles. En dan die pleister nog is die 22 is en er uit ziet als 32, en alsnog achter een 16 jarige aangaat. Het is gewoon bijna te sick om waar te zijn.

Echt zo'n fokking trieste gebeurtenis heel dat gedoe om dat chickie en alles. En dan die pleister nog is die 22 is en er uit ziet als 32, en alsnog achter een 16 jarige aangaat. Het is gewoon bijna te sick om waar te zijn.

En wat vind je nu van pinda en Xyzzxyx ?

Idd en dan is die Kim nog lelijk ook xD

Ja boeit me echt geen hol. Pinda is 18 of zo, dan mag et. Die Jasper vind ik dus echt een grote k*tmongool. Wat pleister verder doet moet ie ook zelf weten, maar t lijkt me dat er toch wel andere chickies te krijgen zijn.

peanut en xyz tegelijk? dan denk ik eerder dat het een treintje was :roflol:

Heeft pleister haar nu ook gedaan of zit iedereen maar wat te fantaseren? Denk dat ze geen extra cardio hoeft te doen als er 3 x p week een dbb-er langs komt :p

Terug
Naar boven