- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Both is fine by me!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je ook niet. Zou overigens m'n dochtertje ook wel een paar opvoedkundige tikken hebben gegeven denk ik. Ik neem echt nooit kids.
Ben je ook niet. Zou overigens m'n dochtertje ook wel een paar opvoedkundige tikken hebben gegeven denk ik. Ik neem echt nooit kids.
Dat zei ik ook altijd. Mijn zoontje is echt het mooiste wat er in mijn leven gekomen is. Wouldn't trade it for the world brah.

ik zei dat ook, tot m'n 26e..nu omringd door 3, en als het enkel aan mij lag, kwam er nog een heel elftal bij![]()
Maar drie bankzitters? Wat als er eentje geblesseerd raakt?
gvd die is slecht 

Maar drie bankzitters? Wat als er eentje geblesseerd raakt?
ik heb t niet naar buiten gebracht of enige rol gespeeld in t wegpesten. En van de rest heb ik spijt omdat t verspilling van tijd/benzine was
![]()
Dat zei ik ook altijd. Mijn zoontje is echt het mooiste wat er in mijn leven gekomen is. Wouldn't trade it for the world brah.

Hoi destenyyyy, noemen je vriendinnen jou wel eens Des?

Hoi ShadyNG, dat klopt, jij moet wel heel slim zijn om dat zo te bedenken![]()
Kan ik beter in de politiek gaan zitten, kan ik ook nog profiteren van belasting geld
Hey Des, ben eens eerlijk he.
Van welke mannelijke DBB leden heb je al pm's gekregen ?
Er zijn al nummers uitgewisseld heb ik van betrouwbare bron vernomen Chrisje
True! Ik was ook een ' mwah, how about no ' - type. Tot mijn nichtje geboren werdt.
Vanaf dag 1 verliefd en ook al krijst ze als een malle en schijt ze alles onder, het doet me niks. Ik hou alleen maar meer van haar.
Zodra ik over mijn baar-angst heen ben, wil ik er ook 1. Of 2. Weet niet of 1 zich gaat vervelen zoals met katten.
OT: maar de meet was leuk dus?![]()