Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
xzyz is f**got

Ben je ook niet. Zou overigens m'n dochtertje ook wel een paar opvoedkundige tikken hebben gegeven denk ik. Ik neem echt nooit kids.

Dat zei ik ook altijd. Mijn zoontje is echt het mooiste wat er in mijn leven gekomen is. Wouldn't trade it for the world brah.

Dat zei ik ook altijd. Mijn zoontje is echt het mooiste wat er in mijn leven gekomen is. Wouldn't trade it for the world brah.

ik zei dat ook, tot m'n 26e..nu omringd door 3, en als het enkel aan mij lag, kwam er nog een heel elftal bij ;)

True! Ik was ook een ' mwah, how about no ' - type. Tot mijn nichtje geboren werdt.
Vanaf dag 1 verliefd en ook al krijst ze als een malle en schijt ze alles onder, het doet me niks. Ik hou alleen maar meer van haar.

Zodra ik over mijn baar-angst heen ben, wil ik er ook 1. Of 2. Weet niet of 1 zich gaat vervelen zoals met katten.

OT: maar de meet was leuk dus? :)

True! Ik was ook een ' mwah, how about no ' - type. Tot mijn nichtje geboren werdt.
Vanaf dag 1 verliefd en ook al krijst ze als een malle en schijt ze alles onder, het doet me niks. Ik hou alleen maar meer van haar.

Zodra ik over mijn baar-angst heen ben, wil ik er ook 1. Of 2. Weet niet of 1 zich gaat vervelen zoals met katten.

OT: maar de meet was leuk dus? :)

Ja :)

Terug
Naar boven