XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Shit zeg. Hoe komt een pinda of xuzuzuzu eigenlijk bij een 16 jarige thuis? Ik bedoel, hoe gaat zoiets? Zijn er geen ouders?

Jawel :roflol:

Maar ik heb zelfs 2x gehad dat ouder me aan dochter probeerde te koppelen. Awkward situatie wel wanneer de ma van een vriend ruim een half uur praat over dat zusje en dan eindigt met dat ze straks wel thuis komt.

Denk je werkelijk dat ik de moeite ga nemen om naar iemand toe te gaan. Ik had je hoger geschat Sjors.

Weet ik toch niet joh! Dus zij kwam zelfs helemaal naar jou zodat jij de poon kon krijgen? Oh dear :o

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

Waarschijnlijk uitgenodigt om een avondje Machete Kills te komen kijken

Godsamme :roflol:

8u1l8Ij.png

Went out with dinner :roflol: zo slecht

Wie zat er trouwens in z'n onderbroek in de sushi? Iemand had z'n jeans laten liggen in de gym..

****ing zielig hoe de 3 boardjosties dapper over proberen te komen omdat ze coïtus hebben gehad met een 16 jarig meisje dat mogelijk niet genoeg aandacht heeft gehad van haar pappa en duidelijk zelfbeschadigend gedrag vertoont aangezien ze ook al anorexia heeft gehad. En haar daarna nog is op het forum proberen te vernederen, dat moet een fijn gevoel geven.
Hebben jullie nou echt niet door hoe jullie jezelf op deze manier enorm laten kennen en voor lul zetten?
Ik wens jullie een stukje zelfinzicht toe waardoor jullie er achter komen hoe enorm belachelijk kansloos jullie bezig zijn, maar ik ben bang dat dat er voorlopig nog niet in zal zitten.
En quoot me maar niet want jullie staan op me zwarte lijstje.

****ing zielig hoe de 3 boardjosties dapper over proberen te komen omdat ze coïtus hebben gehad met een 16 jarig meisje dat mogelijk niet genoeg aandacht heeft gehad van haar pappa en duidelijk zelfbeschadigend gedrag vertoont aangezien ze ook al anorexia heeft gehad. En haar daarna nog is op het forum proberen te vernederen, dat moet een fijn gevoel geven.
Hebben jullie nou echt niet door hoe jullie jezelf op deze manier enorm laten kennen en voor lul zetten?
Ik wens jullie een stukje zelfinzicht toe waardoor jullie er achter komen hoe enorm belachelijk kansloos jullie bezig zijn, maar ik ben bang dat dat er voorlopig nog niet in zal zitten.
En quoot me maar niet want jullie staan op me zwarte lijstje.

:roflol: ik heb t niet naar buiten gebracht of enige rol gespeeld in t wegpesten. En van de rest heb ik spijt omdat t verspilling van tijd/benzine was:o

Wat ben je toch stoer jasper

volgens mij snap je nog niet helemaal hoe de negeerlijst werkt.

Zijn zat lui op Dbb die t zo quoten waardoor je t wel ziet.

Worth the shot

Terug
Naar boven