MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Niet dat ik iemand ken of het besproken probleem ken, maar waarom maak je je zo druk om iemand? Als zij klaar ligt voor andere, so be it, als de mannen er over heen willen, hun probleem...

Let op voor de stresshormonen

Niet dat ik iemand ken of het besproken probleem ken, maar waarom maak je je zo druk om iemand? Als zij klaar ligt voor andere, so be it, als de mannen er over heen willen, hun probleem...

Let op voor de stresshormonen

Klopt ook ergens wel, maar om nou constant 't meisje voor lul te blijven zetten door te zeggen dat ze een k*tkop heeft, er niks van kan, makkelijk is en je er o zo'n spijt van hebt is ook wel een beetje jammer, zeker als je dat doet om karma op een forumpje te scoren. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Klopt ook ergens wel, maar om nou constant 't meisje voor lul te blijven zetten door te zeggen dat ze een k*tkop heeft, er niks van kan, makkelijk is en je er o zo'n spijt van hebt is ook wel een beetje jammer, zeker als je dat doet om karma op een forumpje te scoren. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Slaat ook nergens. Boeten voor je daden zeggen ze wel eens, hadden ze van te voor maar beter moeten nadenken;), kan zij ook niets aan doen.

:roflol: ik heb t niet naar buiten gebracht of enige rol gespeeld in t wegpesten. En van de rest heb ik spijt omdat t verspilling van tijd/benzine was:o

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die jou een paar klappen op je smeagol neus wilt geven. Man man man wat ben jij een triest ventje.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die jou een paar klappen op je smeagol neus wilt geven. Man man man wat ben jij een triest ventje.

Ben je ook niet. Zou overigens m'n dochtertje ook wel een paar opvoedkundige tikken hebben gegeven denk ik. Ik neem echt nooit kids.

Slaan is een teken van zwakte en incapabel zijn een situatie te verwerken met de hersenen.

---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:35 ----------

Ben je ook niet. Zou overigens m'n dochtertje ook wel een paar opvoedkundige tikken hebben gegeven denk ik. Ik neem echt nooit kids.

Ik neem gewoon een jongen of een abortus

De euthanasie bedrijven helpt anders ook wel

Leave Jasper Alone!

c7NJRa2.gif

Terug
Naar boven