SvenK
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb t niet naar buiten gebracht of enige rol gespeeld in t wegpesten. En van de rest heb ik spijt omdat t verspilling van tijd/benzine was
![]()
als jullie nu nog Spaans spraken en er hier vrouwen theatraal van de trap vielen hadden we een echte Zuid-Amerikaanse soap

Niet dat ik iemand ken of het besproken probleem ken, maar waarom maak je je zo druk om iemand? Als zij klaar ligt voor andere, so be it, als de mannen er over heen willen, hun probleem...
Let op voor de stresshormonen
Klopt ook ergens wel, maar om nou constant 't meisje voor lul te blijven zetten door te zeggen dat ze een k*tkop heeft, er niks van kan, makkelijk is en je er o zo'n spijt van hebt is ook wel een beetje jammer, zeker als je dat doet om karma op een forumpje te scoren. Maar dat kan ook aan mij liggen.
, kan zij ook niets aan doen.ik heb t niet naar buiten gebracht of enige rol gespeeld in t wegpesten. En van de rest heb ik spijt omdat t verspilling van tijd/benzine was
![]()
je moet toch echt xzyzx heten om deze situatie zo uit te spelen dat je er nog meer beta dan ervoor uitkomt.
doesn't matterKan me niet voorstellen dat ik de enige ben die jou een paar klappen op je smeagol neus wilt geven. Man man man wat ben jij een triest ventje.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die jou een paar klappen op je smeagol neus wilt geven. Man man man wat ben jij een triest ventje.
Ben je ook niet. Zou overigens m'n dochtertje ook wel een paar opvoedkundige tikken hebben gegeven denk ik. Ik neem echt nooit kids.
Slaan is een teken van zwakte en incapabel zijn een situatie te verwerken met de hersenen.
Beter koos je voor het beroep Filosoof...
Je praat veel, maar zegt niets!
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die jou een paar klappen op je smeagol neus wilt geven. Man man man wat ben jij een triest ventje.