- Waardering
- 796
Het ''Lijstje'':
Peanuthead95
Xyxyzy
Arnodsi
Pleister
En nu allemaal opgetyft.
Fakking bad boys

http://www.youtube.com/watch?v=Jxu8hJf1Sfk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ''Lijstje'':
Peanuthead95
Xyxyzy
Arnodsi
Pleister
En nu allemaal opgetyft.

Whahaha gewoon 4 gasten ? Lol dit gaat echt flink ver.
En dat die pleister er op het einde nog lekker overheen gaat ook dat maakt het af..
Niet b**chen, als ze nog op DBB zou komen zou jij d'r ook PM'en.

Niet b**chen, als ze nog op DBB zou komen zou jij d'r ook PM'en.
Denk niet dat Pleister er overheen is geweest, of hij is te gentleman om het hier te vermelden.
Haha als ik wil neuk ik zo een badoo chick, dus weet niet waarom ik kim waar al 4 gasten van dit forum op hebben gelegen zou moeten nken. Daar komt nog eens bij dat ze below my standards ligt haar lichaam is daarintegen wel goed.
Als je als jongen de moeite neemt om een stuk te reizen, dan neem je geen genoegen met alleen het eten van een mc flurry en een beetje sushi
Als ie d'r echt leuk vindt zal ie vast wel een stukje willen fietsen voor d'r.

het word steeds beter, Arnodsi ook Zet hem eens op negeerWant op badoo lopen de 9's en 10'en van Nederland. :') Kom op man.
En dat 2e weet ik niet, ik zou ook geen eind reizen voor een keer coïtusAls ie d'r echt leuk vindt zal ie vast wel een stukje willen fietsen voor d'r.

Want op badoo lopen de 9's en 10'en van Nederland. :') Kom op man.
En dat 2e weet ik niet, ik zou ook geen eind reizen voor een keer coïtusAls ie d'r echt leuk vindt zal ie vast wel een stukje willen fietsen voor d'r.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Het ''Lijstje'':
Peanuthead95
Xyxyzy
Arnodsi
Pleister
En nu allemaal opgetyft.
Was Arnodsi dan de jongeman die na de eerste date meteen een relatie wilde hebben?
Mooi leesvoer trouwens nu achteraf: http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/kims-log-356559/index45.html![]()
"Gevolgd door "Ik ben rijk" van I xyzyx I"Owja ben kieskeurig, dus 9/10 vallen al af"
godver ik hou het niet meer hier

Misschien dat jij geen 9 en 10'en aantrekt maar geloof me, er zitten paar bloedmooie vrouwen op badoo.
Geen relatiemateriaal ofcourse.
WTF!?Was Arnodsi dan de jongeman die na de eerste date meteen een relatie wilde hebben?
Mooi leesvoer trouwens nu achteraf: http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/kims-log-356559/index45.html![]()

Ik heb serieus nog nooit op badoo gekeken maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat een echte 9 of 10 zichzelf te huur aanbiedt via zo'n site :') Maar misschien heb ik idd wel iets andere standards dan jij.
---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------
And miss out on all the fun? Ik lach me dood om z'n debiele gedoe af en toe.

Eentje in hetzelfde weekend blijkbaar, misschien nog eentje daarvoor? En sowieso na 2 feb nog twee dates, Jasper en Pleister blijkbaar?WTF!?
je gaat me toch niet vertellen dat na deze convo, de dates(neuk feest) zijn geweest ??
ik zou zo snel mogelijk een ander forum op gaan zoeken...