XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Whahaha gewoon 4 gasten ? Lol dit gaat echt flink ver.
En dat die pleister er op het einde nog lekker overheen gaat ook dat maakt het af..

arno, mother****er, report

Denk niet dat Pleister er overheen is geweest, of hij is te gentleman om het hier te vermelden.

geloof er geen hol van. hoody die altijd interessant probeert te doen met zijn verzinsels

ga lekker 20x160 eenbenige frontsquats doen aandachtstrekker

Niet b**chen, als ze nog op DBB zou komen zou jij d'r ook PM'en.

Haha als ik wil neuk ik zo een badoo chick, dus weet niet waarom ik kim waar al 4 gasten van dit forum op hebben gelegen zou moeten nken. Daar komt nog eens bij dat ze below my standards ligt haar lichaam is daarintegen wel goed.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Denk niet dat Pleister er overheen is geweest, of hij is te gentleman om het hier te vermelden.

Als je als jongen de moeite neemt om een stuk te reizen, dan neem je geen genoegen met alleen het eten van een mc flurry en een beetje sushi

Haha als ik wil neuk ik zo een badoo chick, dus weet niet waarom ik kim waar al 4 gasten van dit forum op hebben gelegen zou moeten nken. Daar komt nog eens bij dat ze below my standards ligt haar lichaam is daarintegen wel goed.

Als je als jongen de moeite neemt om een stuk te reizen, dan neem je geen genoegen met alleen het eten van een mc flurry en een beetje sushi

Want op badoo lopen de 9's en 10'en van Nederland. :') Kom op man.

En dat 2e weet ik niet, ik zou ook geen eind reizen voor een keer coïtus :P Als ie d'r echt leuk vindt zal ie vast wel een stukje willen fietsen voor d'r.

:roflol: het word steeds beter, Arnodsi ook
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

En dat 2e weet ik niet, ik zou ook geen eind reizen voor een keer coïtus :P Als ie d'r echt leuk vindt zal ie vast wel een stukje willen fietsen voor d'r.
Zet hem eens op negeer ;)

Misschien dat jij geen 9 en 10'en aantrekt maar geloof me, er zitten paar bloedmooie vrouwen op badoo.
Geen relatiemateriaal ofcourse.

Misschien dat jij geen 9 en 10'en aantrekt maar geloof me, er zitten paar bloedmooie vrouwen op badoo.
Geen relatiemateriaal ofcourse.

Ik heb serieus nog nooit op badoo gekeken maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat een echte 9 of 10 zichzelf te huur aanbiedt via zo'n site :') Maar misschien heb ik idd wel iets andere standards dan jij.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Zet die debiel eens op negeer ;)

And miss out on all the fun? Ik lach me dood om z'n debiele gedoe af en toe.

Ik heb serieus nog nooit op badoo gekeken maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat een echte 9 of 10 zichzelf te huur aanbiedt via zo'n site :') Maar misschien heb ik idd wel iets andere standards dan jij.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

And miss out on all the fun? Ik lach me dood om z'n debiele gedoe af en toe.

Je zou jezelf eens keer voor de gein aan moeten melden om eens een kijkje te nemen.
Ik heb hogere standards dan jullie hier denken ;)

EDIT oops..
my bad...

WTF!?
je gaat me toch niet vertellen dat na deze convo, de dates(neuk feest) zijn geweest ?? :o:spaz::nut::loony:

ik zou zo snel mogelijk een ander forum op gaan zoeken...
Eentje in hetzelfde weekend blijkbaar, misschien nog eentje daarvoor? En sowieso na 2 feb nog twee dates, Jasper en Pleister blijkbaar? :roflol:

Terug
Naar boven