AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Je zou jezelf eens keer voor de gein aan moeten melden om eens een kijkje te nemen.
Ik heb hogere standards dan jullie hier denken ;)

Yeahh sure

Oke ik zal ook maar weer eens een report plaatsen, hierbij mijn 2de report in het pua topic, gisteren opstap geweest en kwam toen een meid tegen, ik keek haar diep in haar ogen aan en ze stapte op me af en ze zei dat ik niet zo creepy moest kijken. Daarop zei ik dat ik verblind was door haar mooie ogen en ze begon helemaal te blozen, daarna heb ik een beetje kino gezet, ik heb toen aan haar billen gezeten en ben zachtjes gaan strelen en begon haar te kussen. Het leek er even op dat ze wegdraaide met haar hoofd maar ik pakte haar hoofd stevig vast en had haar een beetje gedwongen, lol... Uiteindelijk had ik haar met mijn charmes beroofd. Heb toen mijn nummer aan haar gegeven, alleen ze heeft nog niks gestuurd... Achja :o

Pic van het meisje. DBB standards 8,5/10
fp6rdc.jpg

:roflol:

It keeps getting better, ohhh chrisje toch :roflol:

Bedankt armyboy voor deze toevoeging!

Eentje in hetzelfde weekend blijkbaar, misschien nog eentje daarvoor? En sowieso na 2 feb nog twee dates, Jasper en Pleister blijkbaar? :roflol:
Ongelooflijk en dan te bedenken dat de vrouwen hier een soort bescherm status hebben :o
waar was dat ook alweer voor, omdat ze zich altijd zo keurig gedragen...:rolleyes:

Ik heb serieus nog nooit op badoo gekeken maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat een echte 9 of 10 zichzelf te huur aanbiedt via zo'n site :') Maar misschien heb ik idd wel iets andere standards dan jij.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

And miss out on all the fun? Ik lach me dood om z'n debiele gedoe af en toe.

Op Badoo zitten genoeg knappe meiden, can confirm.

Citaat:
Origineel gepost door kimmona Bekijk Post
Over een matte foundation, een rosé of licht bruine rouge, wat is jou mening daarover?
Bedenk ook even dat het goed moet uitkomen op foto's.

Hmm lastig uit te leggen zo. Denk dat ik beter binnenkort keertje kan langs komen, doe ik het je voor?
schaamteloos, die pleistert ziet eruit alsof ie haar vader kon zijn :roflol:

Op Badoo zitten genoeg knappe meiden, can confirm.

Geloof ik meteen maar een 7 kan ook een geil wijf zijn, een 9 of 10 is toch andere koek imo. Sowieso zullen de meeste hier echt geen algemene 10 gedaan hebben, denk dat de meeste er niet eens mee gepraat hebben.

. oeps

Geloof ik meteen maar een 7 kan ook een geil wijf zijn, een 9 of 10 is toch andere koek imo. Sowieso zullen de meeste hier echt geen algemene 10 gedaan hebben, denk dat de meeste er niet eens mee gepraat hebben.

Veel 9/10en geilen op aandacht, en aandacht zullen ze op Badoo zeer zeker krijgen.

Iemand had mijn account gehacked toen, en toen heeft die dat geplaats..

Net zoals toen met die 2 "chicks" en het plastic flesje?
Ik vind het juist precies iets wat jij zou plaatsen, wees dan ook een vent en geef het toe.
Ook 5/10en hebben liefde nodig, dus alleen maar lief van jou dat je haar een 8,5 geeft.

Ja inderdaad je hebt gelijk.
10'en is inderdaad andere koek. Maar in mijn ogen bestaan er echt weinig 10'en.
Maar 8,5 of een 9 vind je wel op badoo man.

Ik vind het juist precies iets wat jij zou plaatsen, wees dan ook een vent en geef het toe.
Ook 5/10en hebben liefde nodig, dus alleen maar lief van jou dat je haar een 8,5 geeft.

Waarom neem je nog de moeite om met hem de praten echt volgens mij ben je zo'n beetje de enige die hem niet op ignore heeft

en nu zie ik ook die k*t posts van hem :(

:roflol: van kwaad naar erger!

Ik denk dat jij DBB wat te serieus neemt

Terug
Naar boven