XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Waarom neem je nog de moeite om met hem de praten echt volgens mij ben je zo'n beetje de enige die hem niet op ignore heeft

en nu zie ik ook die k*t posts van hem :(

Sorry :P ik heb niemand op ignore, mis ik alle leuke uitspraken :P

Gelukkig is ze heel kieskeurig

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen probleem.
Speel je me de data ook nog even door voor de events van jou en Big C? Voor een kleine fee kun je me inhuren, staan jullie iig niet helemaal voor lul als er vragen worden gesteld met een hogere moeilijkheidsgraad dan "HOELANG HCG /herp/derp/";);)

;)

Geen probleem.
Speel je me de data ook nog even door voor de events van jou en Big C? Voor een kleine fee kun je me inhuren, staan jullie iig niet helemaal voor lul als er vragen worden gesteld met een hogere moeilijkheidsgraad dan "HOELANG HCG /herp/derp/";);)

;)
Ja hoor, ben bezig met een stukje over hoe AAS werken op transcriptioneel niveau ;) ;) Via de AR, via dissociatie van glucocorticoiden van de GR (hoewel ik daar niet echt in geloof), vorming van heterodimeren AR/GR, squelching tussen de AR en GR. Vergeet ik iets ;) ;)?

Ja hoor, ben bezig met een stukje over hoe AAS werken op transcriptioneel niveau ;) ;) Via de AR, via dissociatie van glucocorticoiden van de GR (hoewel ik daar niet echt in geloof), vorming van heterodimeren AR/GR, squelching tussen de AR en GR. Vergeet ik iets ;) ;)?
Niet zo off topic gaan :roflol:

Het is een ambigue statement, misschien bedoelt ze dat negens en tienen afvallen, en dat ze dus kieskeurig is voor alles <9. Het verklaart alleen niet waarom Peanut mocht wiebelen (no homo Peanut, maar ik vind je een 10 :$).

wat een h**r die Kimmona :roflol: wtf

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

hahahaha
:'(
en dan date ze Jasper? wtf :roflol:

Het is een ambigue statement, misschien bedoelt ze dat negens en tienen afvallen, en dat ze dus kieskeurig is voor alles <9. Het verklaart alleen niet waarom Peanut mocht wiebelen (no homo Peanut, maar ik vind je een 10 :$).
:$$

Ik en Jasper, twee totaal andere persoonlijkheden/uiterlijk :roflol:
Kieskeurig as ****

Terug
Naar boven