AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Het is een ambigue statement, misschien bedoelt ze dat negens en tienen afvallen, en dat ze dus kieskeurig is voor alles <9. Het verklaart alleen niet waarom Peanut mocht wiebelen (no homo Peanut, maar ik vind je een 10 :$).
als ik homo of vrouw was he,,, peanut all day

Ja hoor, ben bezig met een stukje over hoe AAS werken op transcriptioneel niveau ;) ;) Via de AR, via dissociatie van glucocorticoiden van de GR (hoewel ik daar niet echt in geloof), vorming van heterodimeren AR/GR, squelching tussen de AR en GR. Vergeet ik iets ;) ;)?

Dissociatie van glucocorticoïde is bullshit en vorming van heterodimeren door alfa- en bèta-tubuline is niet heel erg ingewikkeld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoo... het meest epic topic van 2014 is ook weer gescoord :D

zeker, deze is echt goed man

gvd ze reageert niet meer op mijn pm's :(

Gaat wel beetje ver zo langzamerhand, weet wel dat ze 't zelf in de hand heeft gewerkt maar toch.

Aaa jammer , nou ja ik heb het geprobeerd.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

:roflol:

De mijne ook niet , ik ben zeker te oud :eek:

of ze valt niet op baarden dat zou ook wel verklaren ray

Maar waarom logt ze niet meer dan???

Pleister en xyzzx be like:
I will never find another lover, younger than you:o
http://www.youtube.com/watch?v=DXvMT_mVbqw

Horry shit:
Momenteel bekijken: 30 gebruiker(s) (30 leden en 0 gasten) dit topic
CXLBV, Daantje Groot, Peanuthead95, Fatman, HillR, djryan87, Em87, MikieB, tymboo, joostd, NickyCF, SuuS141, tunux, iWJ, Pleurklaat, lloydatoni, Hertog_Jan, PowerZ, barebald, StickySteeez, destenyyyy, ferociousfeline, Bosshogg, boterham, Daphne92, Kwarkieboy, ivantjeuh, floris.sp

Sup bitches

Wie is die meest rechter chick nou?

Terug
Naar boven