XXL Nutrition

Trainen in combinatie met zwaar werk

DannyZZZ

Cool Novice
Waardering
0
Allereerst hoop ik dat het topic hier goed staat, wist niet waar ik hem anders neer moest zetten.

Ik ben sinds kort begonnen met een 3 split programma (maandag woensdag vrijdag). De dag na het trainen heb ik altijd spierpijn (logisch) ;)
Nu is het alleen wel zo dat ik elke zaterdag morgen moet werken. Ik moet dan redelijk zwaar werk doen, zoals zware pallets tillen, pallets kapot slaan, timmeren enz. Dus met andere woorden: dan belast ik mijn spieren ook redelijk.

Doordeweeks ga ik ook nog wel eens ooit een dag werken(8 uur).

Nu vroeg ik me af of het slim is om de dag na een training dit soort werk te doen of maakt dit niet uit?
Ik werk dus ook soms een hele dag en ga dan s'avonds trainen. Kan dit?

s'avonds trainen is beter.
als je dan gewoon je warm aankleed na je training (e.v.t een betere cooling down) dan
heb je er minder last van.

Als je zwaar werk hebt moet je gewoon 1 keer minder trainen per week.En nog meer eten.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allebei :)
Maar volgens mij is mijn vraag niet helemaal duidelijk ;)
Ik ben student en werk alleen zaterdagmorgen 4 uurtjes en soms door de week ook nog 1dag(8uur). De rest van de tijd zit ik op school.

Ik train dus op vrijdag middag en ik vroeg me af of het schadelijk (slim) is om op zaterdag morgen(4uur) dit soort werk te doen.

Ik vroeg me ook af of het slim is om na 1 dag (8uur werken), savons gewoon te trainen.

Alvast bedankt :D

Het maakt geen zak uit, gewoon beesten met die gewichten en goed eten. Ook zat keer getraind nadat ik de hele dag op een dak heb gestaan en gesjouwd heb, je moet je er even toe zetten maar als je bezig bent gaat het gewoon zoals een andere dag hoor.
Geen p*ssy zijn en denken dat je niet hersteld, maar trainen ;)

heb zelf ook zeer zwaar werk...
train gewoon 6x per week...in de avonden...
veel eten is 'n must natuurlijk!
merk dat mijn lichaam zich heel snel hersteld na training...

• Topic Starter Topic Starter
Heej bedankt mannen!
Ik was dus juist wel bang dat ik niet goed zou herstellen na mijn trainingen, maar gelukkig hoor ik van jullie dat dit niet zo is.
Dat wordt dus gewoon lekker trainen ook al moet ik werken, yes :D

Terug
Naar boven