AndroidHealthClinic

trainen met jas aan..

brickx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
hallo, mss even een rare vraag, maar in de gym zie ik veel vandie brede mannen hun power training doen met een soort van regenjasje aan of trainingsjasje.. heeft dit enig effect op vochtverlies ofzo???

kan me niet echt inbeelden dat het angenaam is om te trainen in de zomer met jas aan zeker niet bij zware inspanningen..

graag enkele reacties aub

alvast bedankt :)

Je maakt dan meer groeihormoon aan. Ik doe altijd trui aan. Na tijdje ben je het gewoon en traint het leuker.

Sinds ik in m'n regenjas train, maak ik de gains van m'n leven?

Is dat niet omdat ze hun lichaamstemperatuur hoog willen houden om zo extra energie te verbranden ?

Is recruitment en meer niet, consument betaalt aanzienlijk voor het eigen geloof erin maar in werkelijkheid induceren dat soort overgewaardeerden wibra outfitjes geen enkel fysiologisch effect dat doelen sneller dichterbij doet komen.

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Heb het over die opmars van jasjes en buikbanden met warmte adapters erin uiteraard. Bij een gewone jas is het vaak een gevalletje bigorexia took over.

Is recruitment en meer niet, consument betaalt aanzienlijk voor het eigen geloof erin maar in werkelijkheid induceren dat soort overgewaardeerden wibra outfitjes geen enkel fysiologisch effect dat doelen sneller dichterbij doet komen.

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Heb het over die opmars van jasjes en buikbanden met warmte adapters erin uiteraard. Bij een gewone jas is het vaak een gevalletje bigorexia took over.

Tenzij ze zwaar aan het cutten zijn en extra willen verbranden. Zie je trouwens toch geregeld bij intensieve cardiosessies...?

Nee dat zijn idioten die zich compleet belachelijk maken, niets van aantrekken.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties, tog vind ik het moeilijk om te geloven hehe, tog bedankt

Is dat net zoiets als nken met een rubber jasje aan?

Stel je voor je verliest teveel vocht tijdens het trainen :roflol: .

not mad lieverd, maar elke scheet die er gelaten wordt zie je een reply:
- sinds ik op de grond schijt, maak ik de gains van me leven.
- sinds ik de buurvrouw neuk, maak ik de gains van me leven

****ing corny shit bro

sinds ik motivation quote, maak ik de gains van me leven.

Sinds dat hier mensen de gains van hun leven maken, fap ik steeds langer.

Terug
Naar boven