XXL Nutrition

trainen met jas aan..

Ik train met een vest of trui aan. Meerdere redenen voor: a)het verbergt mijn buikje, b)ik blijf warm tijdens de sets, c)ik kan mijn capuchon opdoen tijdens het squatten, zodat ik aandacht krijg van de mensen om mij heen, d)groeihormoon studie, e)je verliest meer vocht, waardoor ik sneller magerder in mijn gezicht ga lijken in een low-carb k*t.

Nou trainen jullie maar lekker met een dikke trui aan voor dat beetje extra GH, maar volgens mij zijn jullie lichtelijk doorgeslagen.:)

Ik train in mijn winterjas met wollen wanten aan. Sindsdien.... leven, gains, maken.

het grappige is dat je daarmee dus eigenlijk mij weer quote... en aangezien ik al de gains van men leven had door motivation the quoten resulteert dat in 2x zoveel gains voor jou.... dus de gains van je leven en alvast voor je volgende

hahahaha Aeronz komt net onder ze steen vandaan. Dus alle gains gaan naar jou..

Nou trainen jullie maar lekker met een dikke trui aan voor dat beetje extra GH, maar volgens mij zijn jullie lichtelijk doorgeslagen.:)

Een beetje GH? Het is wel een verschil van 9 microgram per ml! Nu gaan velen zeggen het is maar een piek. Nou, zo werkt groeihormoon bij mannen dus. Je lichaam laat een hoeveelheid vrij wanneer nodig en deze start de processen op. Dus zonder extra trui op kamertemperatuur heb je een piek van 8 microgram per ml en met een trui 17 microgram per ml. Het dubbel dus.

Laatst bewerkt:
Waar zijn je referenties 'Cools'?

Ergogenics :roflol: Ik heb daar meer dingen gelezen.

Laat je niet afleiden door dat trui gedoe, alsof je zonder trui minder snel buff wordt. Het enige wat je nodig hebt is een goed voeding- en trainingsschema. Ik ga toch ook niet trainen met afgeknepen kuiten alleen omdat ze dan ook sneller schijnen te groeien? No offence maar als ik iemand zie trainen in een trui kan ik alleen maar lachen (tenzij je wedstrijdambities hebt, dan neem ik het je niet kwalijk dat je allemaal rare truukjes gaat proberen)

Laat je niet afleiden door dat trui gedoe, alsof je zonder trui minder snel buff wordt. Het enige wat je nodig hebt is een goed voeding- en trainingsschema. Ik ga toch ook niet trainen met afgeknepen kuiten alleen omdat ze dan ook sneller schijnen te groeien? No offence maar als ik iemand zie trainen in een trui kan ik alleen maar lachen (tenzij je wedstrijdambities hebt, dan neem ik het je niet kwalijk dat je allemaal rare truukjes gaat proberen)

Zij posten en vertalen gewoon onderzoek. Het is normaal dat er ook onderzoek tussenstaat dat niet klopt. Het is en blijft een nieuwssite. De pubmed doorverwijzing staat er bij. En je kan ook de orginele full text kopen. Nu groeihormoon meten is niet zo ingewikkeld dus zou me verwonderen dat ze het verkeerd hebben gedaan.

Laatst bewerkt:
Wat ik uit dat artikel begrijp is dat GH productie gepaard gaat met meer zweet productie, wordt daaruit geconcludeerd dat met jas aan trainen = meer zweet = meer GH aanmaak?

IK train zo vaak in een dikke zwarte adidas sweater met capuchon. De eerste die daarom lacht moet ik nog tegenkomen. Kan ook te maken hebben met mijn moorddadige uitstraling though.

Wat ik uit dat artikel begrijp is dat GH productie gepaard gaat met meer zweet productie, wordt daaruit geconcludeerd dat met jas aan trainen = meer zweet = meer GH aanmaak?

Meer zweet betekent dat je lichaam je lichaamstemperatuur wil laten dalen. Dus een hogere lichaamstemperatuur geeft meer gh. Het verschil is dan ook 1 graden celcius tussen de 2 groepen. Bij een omgevingstemperatuur van 4 graden is de GH aanmaak dan ook een stuk minder.

Ik train altijd in deze

[afbeelding niet meer beschikbaar]

het lijkt me eerder om onderhuids vocht er uit te zweten. Een vriend van me in het leger doet cardio met huishoudfolie om zijn middel. Zo komen de abs veel beter uit;)

...

Laatst bewerkt:
bump bitches

Hmm, ik vond het ook altijd maar vreemd dat mensen een trui tragen tijdens het trainen, ik vind het in me tanktoppie al warm zat, maar ik zweet gelukkig nooit, dus dat is goed?

Ja echt ik vraag me af hoe dat je het uithoud.. als ik flink aan het beulen ben ga ik al dood in mijn tanktop, maar dan zie je zon gast met een shirt en een dikke trui erover heen trainen. Krijg al een hittestuwing als ik er aan denk!

Ja echt ik vraag me af hoe dat je het uithoud.. als ik flink aan het beulen ben ga ik al dood in mijn tanktop, maar dan zie je zon gast met een shirt en een dikke trui erover heen trainen. Krijg al een hittestuwing als ik er aan denk!

Naja, als je het alleen warm zou hebben zonder buiten adem te zijn zou het opzich niet uitmaken, jammer dat de twee altijd gepaard moeten gaan :D

Terug
Naar boven