AndroidHealthClinic

trainen met jas aan..

Na het heuptasje zal dit wel weer het nieuwe verschijnsel zijn. What's next, squatten op kaplaarzen?

sinds ik fap, maak ik de gains van me leven.

true story!:)

Train harder, dan heb je geen extra shirts nodig, 90% van de mensen in de sportschool laat nog geen druppel zweet achter...

Niet iedereen zweet even hard bij zware inspanningen. In het begin dat ik trainde zweette ik me kapot. Na paar jaar trainde ik harder,
maar zweette veel minder. Ik train nu met trui omdat het gewoon leuker traint. Je verliest minder warmte en dat voelt gewoon goed voor je spieren. Ik deed het al voor het onderzoek en ervoor trainde ik altijd met shirt.

Sinds ik de gains van m'n leven maak

Tenzij ze zwaar aan het cutten zijn en extra willen verbranden. Zie je trouwens toch geregeld bij intensieve cardiosessies...?

Hoezo wordt zweten altijd gerelateerd aan extra verbranden?

IMO: Intensiever energie verbruiken is per definitie een hogere lichaamstemperatuur krijgen. Een hogere lichaamstemperatuur krijgen is niet per definitie meer energie verbruiken.

Oftewel, een kunstmatige hoge lichaamstemperatuur creëren zal alleen zorgen voor meer vochtverlies ( lichaam wil temperatuur neutraliseren). Waarom wordt er vanuit gegaan dat vocht verliezen energie kost? Je poriën gaan open en je verliest vocht, thats it.

In de winter verbrand het lichaam meer energie dan in de zomer. Je lichaam is standaard ongeveer 37 graden van temperatuur. In de winter kost het je lichaam dus veel meer energie om "geneutraliseerd" te blijven, terwijl in de zomer de temperaturen soms niet ver van je lichaamstemperatuur af liggen. ( om nog even een indirect verband te leggen)

Als er iets niet klopt, flame erop los!

Laatst bewerkt:
Hoezo wordt zweten altijd gerelateerd aan extra verbranden?

IMO: Intensiever energie verbruiken is per definitie een hogere lichaamstemperatuur krijgen. Een hogere lichaamstemperatuur krijgen is niet per definitie meer energie verbruiken.

Oftewel, een kunstmatige hoge lichaamstemperatuur creëren zal alleen zorgen voor meer vochtverlies ( lichaam wil temperatuur neutraliseren). Waarom wordt er vanuit gegaan dat vocht verliezen energie kost? Je poriën gaan open en je verliest vocht, thats it.

In de winter verbrand het lichaam meer energie dan in de zomer. Je lichaam is standaard ongeveer 37 graden van temperatuur. In de winter kost het je lichaam dus veel meer energie om "geneutraliseerd" te blijven, terwijl in de zomer de temperaturen soms niet ver van je lichaamstemperatuur af liggen. ( om nog even een indirect verband te leggen)

Als er iets niet klopt, flame erop los!

Meer groeihormoon is meer vetverbranding.

Train harder, dan heb je geen extra shirts nodig, 90% van de mensen in de sportschool laat nog geen druppel zweet achter...

Trouwens het is vermoedelijk doordat je meer warmte vasthoud dat extra groeihormoon wordt vrijgelaten.

In mijn gym is er ook zo iemand die bijna altijd traint met een dikke trui aan en die gek genoeg enorm veel weet over bodybuilding. Daarom dat ik tot nu toe altijd dacht dat hij door z'n trui wilde verbergen dat hij in feite niet veel spieren heeft, maar nu weet ik dus dat het vanwege een andere reden is. Neemt niet weg dat ik het nog steeds idioot vind.

In mijn gym is er ook zo iemand die bijna altijd traint met een dikke trui aan en die gek genoeg enorm veel weet over bodybuilding. Daarom dat ik tot nu toe altijd dacht dat hij door z'n trui wilde verbergen dat hij in feite niet veel spieren heeft, maar nu weet ik dus dat het vanwege een andere reden is. Neemt niet weg dat ik het nog steeds idioot vind.

Say wut :scratch: .

zie ze ook soms die aanstellers met hun jas aan in de gym ...:rolleyes:

Sinds ik motivation quote maak ik de gains van m'n leven

het grappige is dat je daarmee dus eigenlijk mij weer quote... en aangezien ik al de gains van men leven had door motivation the quoten resulteert dat in 2x zoveel gains voor jou.... dus de gains van je leven en alvast voor je volgende

Terug
Naar boven