fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds dat hier mensen de gains van hun leven maken, fap ik steeds langer.

ik kijk vaak naar gasten in tanktops en vraag me af of ze het niet koud hebben?
U Jelly?
De hamvraag is:ik train vaak met trui aan... ik doe t gwoon omdattik t lkkr warm vind...
je houdt je warmte lekker vast.. al dat gelul of je er groter van wordt weettik niet...
ik kijk vaak naar gasten in tanktops en vraag me af of ze het niet koud hebben?
Dit verhaal doet mij denken aan een jongen die een ik een paar weken terug zag lopen bij mij in de fitness, hij had het waarschijnlijk ook koud. Hieronder een plaatje van de muts die hij op had tijdens trainen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
Hier nog even een spoiler met de link erin, plaatje werkte blijkbaar niet.

Dit verhaal doet mij denken aan een jongen die een ik een paar weken terug zag lopen bij mij in de fitness, hij had het waarschijnlijk ook koud. Hieronder een plaatje van de muts die hij op had tijdens trainen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
Hier nog even een spoiler met de link erin, plaatje werkte blijkbaar niet.

Ach, of de verhalen van extra groeihormoonaanmaak bij hogere lichaamstemperatuur (wat dus bereikt kan worden door het aantrekken van een trui) nu waar zijn of niet, en of ze nu enig effect hebben of niet, imo vind ik prettig trainen veel meer waard voor mijn gains. En dat lukt me niet als ik dikke kleding aan heb waardoor ik me kapotzweet en ik me niet prettig kan bewegen, waardoor ik dus waarschijnlijk minder load verzet en dus minder prikkels aan m'n spieren geef!![]()
Lopen er bij ons ook zo rond.. Ik train in tank top en het zweet loopt van mij dus koud is het daar zeker niet :d