iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan toch ook gewoon benen trainen?
En shit waarbij je geen stang op je traps legt, of veel druk op je bovenkant van je rug?
2 weken is voldoende, tijd voor cardio dus, ben zo onderhand al een jaar bezig
.
Hahaha een jaar al. Respect! Wat heb je allemaal laten zetten dan? Ben benieuwd
en aangezien er minimaal 2 weken rust tussen het zetten moet zitten, ga ik 1 keer per maand.Een sleeve, zitten nu op 30 uuren aangezien er minimaal 2 weken rust tussen het zetten moet zitten, ga ik 1 keer per maand.
Dag allen,
Ik had een vraagje mbt een tatto die ik woensdag ga laten zetten. Hij komt op mijn bovenrug gedeeltelijk over mijn traps. Kan ik na 2 dgn gewoon weer verder trainen of raden jullie wat meer rust aan?
Greetz

Hoe zit het eigenlijk als je bijv als ecto een tattoo op je schouderblad oid laat zetten en je bent een jaar later 15kg zwaarder?
Zie je dat dan erg aan de tattoo?

me doel is 95kg shredded, denk dat ik maar beter kan wachten dan idd
Nice!
Zou ik ook willen maar ivm werk kan dat niet helemaal of ik moet telkens een shirt met lange mouwen aan. Kan je een foto uploaden?
Hoeveel ben je er uiteindelijk voor kwijt?
. Als die klaar is zal ik wel een overall shot maken.Nice!
Zou ik ook willen maar ivm werk kan dat niet helemaal of ik moet telkens een shirt met lange mouwen aan. Kan je een foto uploaden?
Hoeveel ben je er uiteindelijk voor kwijt?
. Als die klaar is zal ik wel een overall shot maken. het is in ieder geval rechter dan luppie zijn tattoo