MuscleMeat

trainen ofniet?

merkator

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
58kg
Hey mensen,

Sinds gister heb ik pijn aan mijn onderrug spier verrekt i gues.En normaal trainde ik 6 dagen in de week. Maar mijn vraag is of ik nu door moet trainen ofniet? een vriend van me zegt van wel dat dan je onderrug warm blijft.
Of verslechter je dan zelfs de situatie vandaag stond borst,triceps op de planning.

Kun jij zelf het beste inschatten.. Goed op je houding letten zowel met zitten / liggen als in de gym en als het niet goed gaat kun je altijd stoppen en 1 of 2 weekjes rust houden. Een warme kruik tijdens het slapen / een warm bad helpt ook goed.

Verkeerde sectie btw.

Gewoon thuis blijven. Met je 57 kilo hoef je je nergens druk om te maken.

Kijk uit met je rug , je heb er maar een.
hen helaas ook een tijdje met een slechte onderrug moeten lopen , niet echt leuk..

Groet Ray....

Ik kan niet bankdrukken als ik last van mijn rug heb... tenzij ik mijn rug vlak en mijn voeten in de lucht hou (iets wat ik normaal niet zou aanraden, maar soms moet je wat). Ik train dan ook wel eens met zo'n neopreen-band.. dat houdt het heerlijk warm en na de training heb ik er vaak minder last van dan voor dus ik vind het wel helpen (en dan heb ik toch weer iets gedaan ook al zal het niet zo productief zijn als trainen zonder rugpijn).

Gewoon gaan trainen! Zorg er wel voor dat je niet met een rare houding dingen van de grond op pakt, of je onderrug anders belast. Borst trainen kan in mijn ogen totaal geen kwaad.

zou zelf eerder 3 dagen gaan trainen, en iets lichter gewicht pakken luister naar je lichaam als het niet goed voelt stoppen

Je rug even niet trainen totdat het weg is. Niet onnodig risico nemen.

Terug
Naar boven