nickmarcus
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik heb jullie hulp nodig met een aangepast training schema
Een goei maat van me zit tijdelijk vast en is ook een zeer fanatieke sporter
Zoude jullie of iemand me kunnen helpen met een trainingsschema voor hem
Dit zijn de beperkingen
Ik kan door de week 2 maal trainen met apparatuur voor 45 minuten per keer. Ik beschik over volgende apparatuur:
Normale losse bankdruk en een incline losse bankdruk. Een rek met vastestang. Dumbels tot 30kg. Een preacher bankje met krulstang en rechte stang. Genoeg schijven aan gewicht. Normale verstelbare bankjes. En een klein rek met 2 kabels en toebehoren. Verder alleen cardio apparatuur.
De rest van de week mag ik een uur naar buiten. Daar hangt een diprekje aan de muur. En een stang voor breed op te trekken maar smal zou kunnen via de stangen die naar de muur lopen voor bevestiging.
Hoe kan ik het maximale halen hier uit? En alle spiergroepen trainen. Supersets? Buiten tijd genoeg alleen in fitness ruimte slechts 45min
Zou fijn zijn als mede sporters elkaar helpen
Dus zit ook niet te wachten op dommen reacties hou die maar voor je !
Een goei maat van me zit tijdelijk vast en is ook een zeer fanatieke sporter
Zoude jullie of iemand me kunnen helpen met een trainingsschema voor hem
Dit zijn de beperkingen
Ik kan door de week 2 maal trainen met apparatuur voor 45 minuten per keer. Ik beschik over volgende apparatuur:
Normale losse bankdruk en een incline losse bankdruk. Een rek met vastestang. Dumbels tot 30kg. Een preacher bankje met krulstang en rechte stang. Genoeg schijven aan gewicht. Normale verstelbare bankjes. En een klein rek met 2 kabels en toebehoren. Verder alleen cardio apparatuur.
De rest van de week mag ik een uur naar buiten. Daar hangt een diprekje aan de muur. En een stang voor breed op te trekken maar smal zou kunnen via de stangen die naar de muur lopen voor bevestiging.
Hoe kan ik het maximale halen hier uit? En alle spiergroepen trainen. Supersets? Buiten tijd genoeg alleen in fitness ruimte slechts 45min
Zou fijn zijn als mede sporters elkaar helpen
Dus zit ook niet te wachten op dommen reacties hou die maar voor je !
Laatst bewerkt: