MuscleMeat

training met kuuren?

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
hoe doen jullie dat met training tijden een kuur ik heb gisteren wat advies gekregen van een al ervarende bodybuilder hij zij dat als je in een kuur zit dat je dan meerdere setjes moet gaan maken ik dacht zelf aan 3setjes van 8 x8x6 zo zwaar mogelijk maar hij vertelde me dat ik zo moest gaan trainen 6setjes van 12 herhalingen en dan wat lichter gewicht erop hoe zit dat nu ??? hoe trainen jullie in een kuur?

Dat moet je eigenlijk zelf uitvissen, wat het beste werkt voor jou bedoel ik.

Maar eerlijk gezegd lijkt die 6*12 die die gast voorstelt dikke BS, correct me if I'm wrong natuurlijk maar 12 herhalingen is toch niet wat je moet doen voor massa of maximale kracht te kweken.

Je moet zelf uitzoeken wat jou het beste ligt.

Je kan die HIT manier gebruiken: redelijk wat herhalingen met laag gewicht om op te warmen en dan ff kort alles op alles met 90 a 95 % van je max.

of je kan splits van 3 - 4 - 5 - 6 gebruiken.

Je kan dat opbouwen of afbouwen of gelijkhouden of .... je snapt het wel ;)

Bijvoorbeeld:

8*70% - 6*80% - 4*90% - 6*80% - 8*70%
of
8*70% - 6*80% - 4*90% - 2*95% - 4*85%
of
...

Ik zou ook met weinig reps naar je max gaan, men zegt dat je zonder kracht ook geen massa kunt aanzetten, dus ik zou lekker gebruik maken van de krachtstoename door n kuur.

zwaarder trainen gewoon man, 4 setjes van 8 herhalingen per spiergroep, pompen met die shit!!!

• Topic Starter Topic Starter
keej thanks all dat dacht ik dus ook :P ma was effe benieuwt wat de reacties waren 6setjes van 12 herhalingen bullshit :Pkeej dan ga gewoon weer op me oude methode trainen 8x8x6

Terug
Naar boven