AndroidHealthClinic

Training schema (Controle & Meningen)

diev

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Ik heb een trainings schema in elkaar gezet met een aantal oefeningen over 4 dagen.

Ik heb het gemaakt in een excel document dus zit er als bijlage bij.

Graag zou ik van jullie allemaal jullie mening willen horen over dit schema.

Er zijn nog geen aantal sessie & aantal reps in gevuld.

Hier ben ik wat hulp bij nodig.

Hoop dat ik het een beetje redelijk heb gemaakt.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Kun je het in een word/excel bestandje zetten.. Dan kan ik het ff op school openen. Is sowieso makkelijker.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het gemaakt in een excel document dus zit er als bijlage bij.

Ik moest het inpakken anders kon ik het niet uploaden.

Maar het is een excel bestand alleen ingepakt.

Maar heb nu voor je ook een gewoon excel bestand erbij gezet voor Office 2003. :)

Laatst bewerkt:
Ik moest het inpakken anders kon ik het niet uploaden.

Maar het is een excel bestand alleen ingepakt.

Maar heb nu voor je ook een gewoon excel bestand erbij gezet voor Office 2003. :)

Bedankt :D!

Hier mijn kritiek:

1. Ik vind dat je te weinig oefeningen doet; probeer voor de grote spiergroepen (rug, borst en benen) +- 4 oefeningen te doen en voor de kleine spiergroepen (triceps, schouders en biceps) +- 3 oefeningen.
2. Voeg bij de benen, nog een leg extension of walking lunges toe bijv.
3. Train je je kuiten en onderarmen niet?
4. Probeer bij je schouderoefeningen alle delts te pakken, want je pakt nu de lateral dubbel.

Dan, wat is je doel? Wil je massa bij trainen, dan is het verstandig om een rep range van 6-8 te doen. Wil je uithoudingsvermogen en definitie trainen dan zit je in een rep range van 10-12. In beide gevallen 3 a 4 sets.

• Like
Waarderingen: diev
  • Topic Starter Topic Starter
Oké, bedankt voor je reactie.

Dat van de oefeningen zal ik even gaan bekijken.

En de leg extension is inderdaad wel een goeie toevoeging.

Heb een nieuw schema toegevoegd maar de vrijdag word nu erg druk.

Een mogelijkheid is om de buik training thuis te doen en dan voorarmen op donderdag te doen en buik thuis.

Graag weer hulp bij schema:$

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Pak anders je traps bij je schouders. Dus dan heb je de shrugs al niet meer op vrijdag. Dan kun je bijv. vrijdag 3a4 rug oefeningen doen. 2 a 3 biceps en dan pak je er nog 1 of 2 voor de onderarmen bij. Dan zit je op 8 a 9 oefeningen op vrijdag, dat moet kunnen.

En probeer qua omhoog gaan met gewicht het volgende aan te houden: als je bij een bepaalde oefening 10 reps correct kan halen, pak dan meer gewicht!

Bedankt :D!

Hier mijn kritiek:

1. Ik vind dat je te weinig oefeningen doet; probeer voor de grote spiergroepen (rug, borst en benen) +- 4 oefeningen te doen en voor de kleine spiergroepen (triceps, schouders en biceps) +- 3 oefeningen.
2. Voeg bij de benen, nog een leg extension of walking lunges toe bijv.
3. Train je je kuiten en onderarmen niet?
4. Probeer bij je schouderoefeningen alle delts te pakken, want je pakt nu de lateral dubbel.

Dan, wat is je doel? Wil je massa bij trainen, dan is het verstandig om een rep range van 6-8 te doen. Wil je uithoudingsvermogen en definitie trainen dan zit je in een rep range van 10-12. In beide gevallen 3 a 4 sets.

kuiten zet ik nooit op mijn trainingsschema...
en onderarmen doe ik zelden, dit train je sowieso mee alsj traint.
doe die mss maar 1 maal in de maand. als het al zoveel is.
als ge beest wilt worde en nog ni lang bezig zijt concentreer u dan maar
eerst op al de rest... veel succes met uw trainingsschema !
mvg

Terug
Naar boven