MuscleMeat

trainings duur

peter-mssls

Novice
Waardering
0
hallo,

ik las eerst op deze site dat het geen zin heeft om langer dan een uur per dag intensief te trainen is dat inc conditie training ??

nou ik heb het dan in ieder geval een tijd niet goed gedaan
ik trainde meestal 2 uur en deed 20 herhalingen per set niet goed dus.... :scratch:

wat leer je toch veel hier :D

vriendelijke groet peter :)

peter-mssls zei:
ik las eerst op deze site dat het geen zin heeft om langer dan een uur per dag intensief te trainen is dat inc conditie training ??

Als je de conditie training ervoor/erachter doet hou dan je conditie training <30 min. en je krachttraining <60min.
(hier op het forum bestaan daar wel verschillende meningen over)

Als je een training (bijv. conditie) 's ochtends doet en een 's avonds (bijv. kracht), zorg dan nog steeds dat je krachttraining <60 min. is. Je conditie zou ik ook niet al te lang doen. Ong. 30 min.

Ligt natuurlijk helemaal aan je doel.

Als je zo snel mogelijk massa aan wilt zetten dan moet je daarvoor trainen en dat houd in dat over het algemeen minder en minder intensievie cardio gaat doen dit om zoveel mogelijk massa te winnen.

Wil je vet verliezen dan ligt de nadruk bij de cardio en het behouden van spiermassa.
Door meer en intensievere cardio en gewichtstrainingssessies voor het behoud van de spiermassa die je al hebt.

Je ziet dat je duidelijke doelen moet hebben eb hier ga je naar trainen en eten want dat komt er ook nog bij voeding..

B.

Je moet eens in de stickies kijken, maar ik denk dat in het algemeen zo tussen de 45 en 75 min getraind wordt. Als je langer dan 1u15 traint, kun je niet echt zoveel intensiteit meer opbrengen.

Terug
Naar boven