Fitness Seller

Trainings schema voor puur kracht

Kewn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
Goedenavond,

Ik heb een vraag.

Wie kan mij helpen aan een trainings schema voor puur kracht. m.b.t. boksen (stootkracht en snelheid).

Ik heb nu paar maanden fitness gedaan op 3x8 sets. En elke keer opbouwen maar ik merk dat ik last ga krijgen. Daarom wil ik een nieuwe weg. Puur kracht en uithouding. Mijn vraag daarbij is ook of daar mijn stootkracht harder van wordt.

mvg Koen

Goedenavond,

Ik heb een vraag.

Wie kan mij helpen aan een trainings schema voor puur kracht. m.b.t. boksen (stootkracht en snelheid).

Ik heb nu paar maanden fitness gedaan op 3x8 sets. En elke keer opbouwen maar ik merk dat ik last ga krijgen. Daarom wil ik een nieuwe weg. Puur kracht en uithouding. Mijn vraag daarbij is ook of daar mijn stootkracht harder van wordt.

mvg Koen

Heavy Bag helpt goed voor Snelheid en stootkracht ;)

Ik weet niet hoelang of dat je op boksen zit, maar ze leren daar technieken om harder te slaan en snelheid (Althans bij mij wel)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een hele tijd kickboksen gedaan, maar een ongeluk met brommer heeft mijn scheen verpest. Daarom wil ik juist eerst gaan trainen in een fitness centrum. Waarna ik kan beginnen op niveu met stootkracht.

Terug
Naar boven