AndroidHealthClinic

Trainings vraagje

H4L_Steve

Novice
Waardering
3
Goedendag,

Ik ben Steve, ik ben net nieuw hier op dit forum. Ik ben pas sinds een maandje of 2 met body building begonnen. In de eerste maand trainde ik om de dag, nu de laatste tijd train ik bijna elke dag. Ik heb gelezen dat het belangrijk is rust te houden, is 1 nacht rust te weinig, en kan dit schadelijk voor mij zijn? Ik ben 18, en al uitgegroeid. Zijn er steriods waarmee ik de rusttijd kan verkorten?

Hartelijke dank,
Steve

2 maanden trainen en nu al aan steroïden denken... :rolleyes:

Neem de moeite om de sticky's hier ff dor te lezen over trainingsschema's.

het is weer zomer...shirtjes uit...la la la la...

H4L_Steve zei:
Goedendag,

Ik ben Steve, ik ben net nieuw hier op dit forum. Ik ben pas sinds een maandje of 2 met body building begonnen. In de eerste maand trainde ik om de dag, nu de laatste tijd train ik bijna elke dag. Ik heb gelezen dat het belangrijk is rust te houden, is 1 nacht rust te weinig, en kan dit schadelijk voor mij zijn? Ik ben 18, en al uitgegroeid. Zijn er steriods waarmee ik de rusttijd kan verkorten?

Hartelijke dank,
Steve
Ik zeg het om je bestwil, ga nog niet aan de steroïden.
Zet eerst je trainings- (en even belangrijk alsnog belangrijker: ) je voedingsschema op punt!
Je zal versteld staan hoeveel progressie je kunt maken.

als ik jou was zou ik maximum 4 keer per week trainen anders ga je toch maar afbreken

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
2 maanden trainen en nu al aan steroïden denken... :rolleyes:

Ik ben niet van plan zwaar aan de steroïden te gaan, maar ik vind het trainen leuk en doe het graag elke dag. Maar omdat ik gelezen heb dat de rust ook erg belangrijk is vraag ik me af in hoeverre het schadelijk is om elke dag te gaan trainen. Daarom die aansluitende vraag of ik de benodigde rust niet met een bepaalde steroïd op kan vangen.

Bedankt Santoz voor de tip, heb me nog weinig met voeding bezig gehouden.

Steve

H4L_Steve zei:
Ik ben niet van plan zwaar aan de steroïden te gaan, maar ik vind het trainen leuk en doe het graag elke dag. Maar omdat ik gelezen heb dat de rust ook erg belangrijk is vraag ik me af in hoeverre het schadelijk is om elke dag te gaan trainen. Daarom die aansluitende vraag of ik de benodigde rust niet met een bepaalde steroïd op kan vangen.

Bedankt Santoz voor de tip, heb me nog weinig met voeding bezig gehouden.

Steve
Omdat je nog maar 2 maanden traint is elke dag trainen zeker te veel. Rust is 1 van de drie vereisten om te groeien. Als ik jou was zou ik gewoon lekker 3, 4 keer in de week gaan trainen en zo wat gewicht opbouwen.
Hoe steroïden invloed kan hebben op je rust weet ik niet, ik zou eerst eens zonder proberen.

Als je niet rust gaat je lichaam niet kunnen herstellen en spiermassa aanmaken. Je zal toch rustdagen moeten inlassen. Wat je eventueel kan doen is op een rustdag je buikspieren trainen.

over die steroiden -> WTF ??????????

Doe zoals de rest al zei eerst je voeding, rust en trainingsschema op punt.

Terug
Naar boven