XXL Nutrition

trainingschema

tim1992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
ik ben Tim, ben 18 jaar en ben nu net 2 maandjes geleden begonnen met fitness.
ik heb een schema gemaakt en mijn doel is om meer spiermassa erbij te krijgen.
de prioriteit licht op het bovenlichaam, maar ik train mn benen wel.
in mn schema staan op maandag en woensdag fysio oefeningen.

Ik train thuis en ik heb een bankje, een barbell, 2 paar dumbbells en gewichten.

is mijn trainingschema goed????

eg8ymu.png

ciaox

Vind interval stom

Is er een speciale reden dat je nadruk ligt op je bovenlichaam?

Voor die chickiessssssss

1 oefening per week voor benen ?

gooi dat schema maar regelrecht in de vuilbak

• Topic Starter Topic Starter
@freeweights ik doe 2x squats, denk dat je die over t hoofd gezien heb

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 00:12 ----------

@killy interval doe ik om beetje conditie te krijgen voor t aankomende seizoen

Laatst bewerkt:
@freeweights ik doe 2x squats, denk dat je die over t hoofd gezien heb

Dan nog doe je veel meer voor je bovenlijf. Je zegt zelf ook dat het accent daar meer op ligt. Heeft dat een speciale reden? Ik kan bij voorbaat al van alles roepen over je schema, maar ben eerst beneuwd naar deze achterliggende gedachte.

Dan nog doe je veel meer voor je bovenlijf. Je zegt zelf ook dat het accent daar meer op ligt. Heeft dat een speciale reden? Ik kan bij voorbaat al van alles roepen over je schema, maar ben eerst beneuwd naar deze achterliggende gedachte.

Hij voetbalt :rolleyes:
Zou het plaatje laten kloppen :D

K train mn bovenlichaam meer omdat ik wat meer figuur wil krijgen. Ik ben niet heel breed, en wil wat breder worden en gewoon wat meer spiermassa krijgen

K train mn bovenlichaam meer omdat ik wat meer figuur wil krijgen. Ik ben niet heel breed, en wil wat breder worden en gewoon wat meer spiermassa krijgen

Meer figuur? Daar horen je benen ook bij. Zorg voor een schema waarin alle spiergroepen evenredig worden aangepakt. Daar profiteert je hele lijf van. Gevaar van je huidige schema is dat je bovenlijf het komende jaar behoorlijk aan massa heeft aangezet en wordt gedragen door 2 stokjes die anderen ook wel benen noemen. Is in ieder geval in mijn beleving geen gezicht.

Laatst bewerkt:
Hoeveel kg kun je thuis op de stang doen? hoeveel kg dumbbells kun je maken? Kun je thuis dippen/optrekken/squatten?

Hoeveel kg kun je thuis op de stang doen? hoeveel kg dumbbells kun je maken? Kun je thuis dippen/optrekken/squatten?

ik kan ong 60 kg aan de stang doen en zeker 16 kg per dumbbell, en k kan thuis dippen en squatten, alleen optrekken niet. ik heb wel een chinup bar maar k kan hem nergens kwijt. dus das nie zo handig.

Meer figuur? Daar horen je benen ook bij. Zorg voor een schema waarin alle spiergroepen evenredig worden aangepakt. Daar profiteert je hele lijf van. Gevaar van je huidige schema is dat je bovenlijf het komende jaar behoorlijk aan massa heeft aangezet en wordt gedragen door 2 stokjes die anderen ook wel benen noemen. Is in ieder geval in mijn beleving geen gezicht.

ik moe zeggen dat ik al 2 aardig stevige benen heb dus vandaar, maar ik ben van plan om mn schema om de 3 maanden te veranderen. andere oefeningen etc. dan kan ik eventueel de het volgende schema wat meer aan mn benen doen idd

Laatst bewerkt:
ik moe zeggen dat ik al 2 aardig stevige benen heb dus vandaar, maar ik ben van plan om mn schema om de 3 maanden te veranderen. andere oefeningen etc. dan kan ik eventueel de het volgende schema wat meer aan mn benen doen idd

Justin Bieber heeft ook stevige benen.
Gewoon benen trainen ;)
We zouden hier zo'n goedaardig virus op de site moeten lanceren die op de topics automatisch zegt : benen trainen.

Op je vorige reacties : chinup bar zou je toch maar best ergens een plaats geven, wil je je rug goed trainen moet je pull ups / chin ups doen. Diprek heb je niet nodig, even 2 stoelen uit de keuken/living/eetkamer/... halen met de leuning naar elkaar plaatsen met schouderbreedte afstand ertussen en dippen op de leuning.

jaa, oke, kan allmaal, maar nu heb k nog steeds geen goed antwoord op mn vraag of het schema goed is?

Justin Bieber heeft ook stevige benen.
Gewoon benen trainen ;)
We zouden hier zo'n goedaardig virus op de site moeten lanceren die op de topics automatisch zegt : benen trainen.

Mee eens. :p

Misschien moet er een aparte sectie komen voor Upperbody figuren, kunnen ze daar hun ik-train-alleen-mijn-bovenlijf-want-ik-voetbal-of-ik-heb-al-stevige-benen-vragen kwijt.

Je doet gewoon 24 sets totaal voor je schouders,, is dat niet een beetje te veel?

En nogmaals benen, zonder goede been oefeningen blijft je schema ondermaats..

Mee eens. :p

Misschien moet er een aparte sectie komen voor Upperbody figuren, kunnen ze daar hun ik-train-alleen-mijn-bovenlijf-want-ik-voetbal-of-ik-heb-al-stevige-benen-vragen kwijt.

ja misschien moet je beter lezen want ik train mijn benen wel. t is nie veel maar ik train ze 2 x per week dus

ja misschien moet je beter lezen want ik train mijn benen wel. t is nie veel maar ik train ze 2 x per week dus

Misschien moet je niet zo aangebrand doen. Je vraagt feedback op je schema. Die krijg je. Dat er commentaar komt op het feit dat je nauwelijks oefeningen doet voor je benen en bijna alle aandacht richt op je bovenlijf hoort daar bij. Als je er niet tegen kunt moet je geen feedback vragen.
Doe met de feedback wat je wilt, het is jouw lijf! Succes ermee.

Terug
Naar boven