XXL Nutrition

Breaking News trainingsdag 5 op 11 oktober

hey, waren er gisteren veel leden in brussel, ik was er ook maar heb niemand gezien

wat niemand gezien, ik heb nog goeiedag gezegd ma volgens mij hebt ge me ni eens gezien. milky heb ik gezien en nog ene waar ik de naam ni van ken, die wat altijd samen met zijn vriendin naar john komt

dat ben ikke ja romeo op de forum en wesley in het echt :-) die samen met zijn vrouw komt trainen bij john.
ja ik ben niet zo ne prater als ik ga trainen dan focus ik me liever een beetje :-)

dat ben ikke ja romeo op de forum en wesley in het echt :-) die samen met zijn vrouw komt trainen bij john.
ja ik ben niet zo ne prater als ik ga trainen dan focus ik me liever een beetje :-)

Focussen met je vrouwtje erbij, respect :D

Goddamn, wat een beesten zijn jeppe en aronw:eek:! Zitten leuke foto's tussen..

hey, waren er gisteren veel leden in brussel, ik was er ook maar heb niemand gezien

nu ik de foto's zie,die twee die in de smith aan het schouderdrukken zijn met het zwarte en witte shirt op de foto zaten vlak voor mij in de zaal en die met het monster shirt,big g neem ik aan heb ik zien rondlopen (kan je niet naast kijken haha)

nu ik de foto's zie,die twee die in de smith aan het schouderdrukken zijn met het zwarte en witte shirt op de foto zaten vlak voor mij in de zaal en die met het monster shirt,big g neem ik aan heb ik zien rondlopen (kan je niet naast kijken haha)

was ikke en Jeppe :D

aha ik dacht al dat je bekend voorkwam,je hebt op de vorige wedstrijd meegedaan he ! ?

nice pics :) er wordt dar ferm geknald zo te zien

komt er nog een keer zo;n meet?

komt er nog een keer zo;n meet?

Ja, +/- elke maand is er eentje. De datum voor de nieuwe meet staat momenteel nog niet vast denk ik. Zal waarschijnlijk wel ergens eind januari/ begin februari zijn... Check het subforum evenementen en meetings af en toe eens, daar wordt het altijd enkele weken op voorhand aangekondigd...

Lijkt me wel lachen om met de echte beeschten te trainen haah...

Terug
Naar boven