MuscleMeat

trainingsdag bij G-men

Bezoekers in dit topic

Sorry geen aanmeldingen meer, Kelvin had ik al gepland. Het is al druk genoeg zo.

Er komen er zeker meer in de toekomst en ik verwacht natuurlijk dat iemand hierna weer het stokje even overneemt bv Jules bij Haefland of iets dergelijks. Ik vind het wel een vette traditie namelijk.
 
Vandaag langs Helisports gereden en het volgende opgehaald

-8x10kg
-8x5kg
-8x2,5kg

Alles 50mm, dit maakt het morgen erg gemakkelijk om bv de gewichten aan te passen bij de yoke / timbers / axle.

Het totaal van 50mm is nu 400+ en dus zelfs Victor kan nu max squatten.

Ook langs verschillende tuincentra gereden en bij een siertuinsteenhandel een zwerfkei opgepikt van 80kg (79 en een beetje op de industriele weegschaal). Ding voor de gast daar 2x boven het hoofd gedrukt en kan je zeggen dat het een bitch is. Dus iedereen die zin heeft om z'n rug te vernaggelen met bv het oog op Kampen kan ook uit de voeten.

Dadelijk nog van plan een board met voetensteun te fabriceren voor de hand over hand.

Garage is opgeruimd en ready.
 
Sorry geen aanmeldingen meer, Kelvin had ik al gepland. Het is al druk genoeg zo.

Er komen er zeker meer in de toekomst en ik verwacht natuurlijk dat iemand hierna weer het stokje even overneemt bv Jules bij Haefland of iets dergelijks. Ik vind het wel een vette traditie namelijk.

Kelvin...Waarom hij en geen Marijn oid?
 
Ah dat geneuzel had ik al verwacht he. Kelvin is een persoonlijke vriend, hij wist niet of hij kon maar komt toch en dan heb ik hem er graag bij.
 
Vandaag langs Helisports gereden en het volgende opgehaald

-8x10kg
-8x5kg
-8x2,5kg

Alles 50mm, dit maakt het morgen erg gemakkelijk om bv de gewichten aan te passen bij de yoke / timbers / axle.

Het totaal van 50mm is nu 400+ en dus zelfs Victor kan nu max squatten.

Ook langs verschillende tuincentra gereden en bij een siertuinsteenhandel een zwerfkei opgepikt van 80kg (79 en een beetje op de industriele weegschaal). Ding voor de gast daar 2x boven het hoofd gedrukt en kan je zeggen dat het een bitch is. Dus iedereen die zin heeft om z'n rug te vernaggelen met bv het oog op Kampen kan ook uit de voeten.

Dadelijk nog van plan een board met voetensteun te fabriceren voor de hand over hand.

Garage is opgeruimd en ready.


Nice ! Matthieu, je kunt je lol weer op met die kei dus ;)
 
Net een board gemaakt om overheen te glijden voor de hand over hand. Dik mdf met een gestroopte boomstronk eraan vast gebout om je voeten tegen aan te zetten. ik vind het wel hardcore uitzien. Heb de draadeinden laten uisteken en er punten aangedraaid. Zo kunnen we die tussen de groeven van de tegels drukken en 2 timbers ervoor en ik denk dat alles perfect op z'n plek zal blijven.
 
Ik heb net 2 bakken worst en 3 bakken kip gehaald om zo saté van te maken. M'n moeder is ook nog zo aardig om knoflook saus te maken vanavond. Ik hoop dat het voldoende is.

Gijs, moet er ook nog drinken gehaald worden trouwens? Dat bedacht ik me op de terugweg ineens..
 
Super idee Gijs !
veel plezier allemaal en be F@#$*NG STRONG
 
20frikandellen en ook 20 broodjes dacht ik hiero
 
wat is dit? backyard games?.................. komen de uitslagen op realdutchpower?

have fun.......
 
Net een board gemaakt om overheen te glijden voor de hand over hand. Dik mdf met een gestroopte boomstronk eraan vast gebout om je voeten tegen aan te zetten. ik vind het wel hardcore uitzien. Heb de draadeinden laten uisteken en er punten aangedraaid. Zo kunnen we die tussen de groeven van de tegels drukken en 2 timbers ervoor en ik denk dat alles perfect op z'n plek zal blijven.

ik vind je nu al Host van het jaar
 
G, nog een vrachtwagen van 17 ton op de kop weten te tikken dan?
 
Veel succes en plezier van het weekend, mannen!

Ik zal aan jullie denken als ik met mijn neus in een doodsaai studieboek geplakt zit ^__^
 
Stalken

wat is dit? backyard games?.................. komen de uitslagen op realdutchpower?

have fun.......


Ik kom morgen stalken! :D Of is het nu geen stalken meer?
Ik ga minimaal voor een groepsfoto en als Gijs dan nog een leuk verslag kan schrijven zal het zeker op realdutchpower komen; dit soort initiatieven komen de sport ten goede! Ik weet zeker dat Jan (Haaring) het ook toejuicht.

Ik neem een aantal DVD's met foto's en filmpjes van Midden-Delfland mee.

Tot morgen!
 
Leuk, nog maar 1 keer slapen. :o
 
Back
Naar boven