zou iemand mij aub kunnen helpen voor een paar trainingsmethoden ( of een schema ) voor een onvolgroeide puber
en het is vooral om een kas te krijgen en armspieren.
en het is vooral om een kas te krijgen en armspieren.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en het is vooral om een kas te krijgen en armspieren.Wij doen hier niet aan het maken van breezers. Wil je beest worden dan helpen we je graag. Zoek even naar Mark Rippetoe Starting Strength of Bill Star 5x5.

Wij doen hier niet aan het maken van breezers. Wil je beest worden dan helpen we je graag. Zoek even naar Mark Rippetoe Starting Strength of Bill Star 5x5.
je moet ergens beginnen toch? als je al k*t begint met trainen blijf je maar een beetje aanjakkeren, ik fitness nu een tijdje, maar denk dat het gewoon veel beter kan... daarom had dit topic ook van mij kunnen zijn, maar kom aub niet met die macho reacties ofzo?
sjonge jongeje moet ergens beginnen toch? als je al k*t begint met trainen blijf je maar een beetje aanjakkeren, ik fitness nu een tijdje, maar denk dat het gewoon veel beter kan... daarom had dit topic ook van mij kunnen zijn, maar kom aub niet met die macho reacties ofzo?
![]()
zou iemand mij aub kunnen helpen voor een paar trainingsmethoden ( of een schema ) voor een onvolgroeide puberen het is vooral om een kas te krijgen en armspieren.

14 jaar, maar voor een beginner is rippetoes starting strengt goed?, k dan zal ik is checken
mercikes , en meer tips zijn natuurlijk welkom
Rippetoe is voor beginners idd. Bill Star zou een mooi vervolg kunnen zijn als je wat ervaring met de lifts hebt.