MuscleMeat

Trainingsmuziek Top 3

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Wat vind jij de drie beste nummers om hard op te trainen? Ik vind het zelf heel erg moeilijk om een keuze te maken (ik hou van veel soorten muziek variërend van Hiphop/Rock tot Hardcore/Hardstyle), maar als ik toch zou moeten kiezen dan wordt het iets als dit:

1. Wu Tang Clan ft Tom Morello (Rage against the Machine) - Ain't nuttin' to **** with (remix)
2. Metallica - Frantic
3. Redman - Smash Sumthin'

Nu jullie :cool:

1. THE EYE OF THE TIGEHHHEEERRRRR :D / rocky theme (owjeaahh :cool: )

2. kabouter plop - kabouterdans (raak helemaal opgefokt van die fokking kabouter ....zie mij tekeer gaan op de bench press :D)

3. iets van Limp bizkit/linkin park of iets anders hards.

1 t/m 3 Linkin Park
Slechts een droom, ik moet het doen met 538 (Marco Borsato) of ID&T (vaaaaag) :(

Neem een minidisc/mp3 speler dan Dani :D
Mijn top 3:

Kinderen voor kinderen - Kriebeltrui
Klein orkest - Ballade van de dood
telekids - harry de hengst

Tja, moeilijk te zeggen, gewoon lekker stevige metal, het zal eerder een top 150 zijn maar een paar leuke voorbeelden:

Pro-Pain - Left for Dead
Devildriver - I Could Care Less
As I Lay Dying - 94 Hours

ik zeg METAAAAAAAAAALCOOOOOOOORE!!!!! en af en toe een beetje goede old school hip hop. Top 3 is een onmogelijke taak.

Als het maar hard is. En dan liefst ook breaks. Eigenlijk heb ik meestal mn mp3-speler op met een setje van mezelf. Nog beter. :)

1. Ganja Kru - "no fear"
2. Vynil Syndicate - "man of steel"
3. Endymion - "final battle"

1. System Of A Down
2. Metallica

Wij hebben een beetje de standaard 538 tmf house van tegenwoordig in m'n huidige sportschool, daar ben ik niet zo'n fan van.

In mijn geval zou lekkere Hard Trance/ Hard Style of Hardcore eigenlijk wel super zijn, dat geeft me super veel energie. Maar system of a down of linking park kan ik ook wel erg waarderen. Van die rustige stukken en daarna ff flink hard, toxicity bijvoorbeeld :P

Maar helaas is de gym van tegenwoordig niet puur gericht op bodybuilding en moeten de ouwetjes het er ook naar hun zin hebben.

Dus lekkere muziek in de sportschool is een utopie voor mij.

1Antipop concorticum - human shield
2Sticky fingaz - get it up
3aphrodite ft schoolly d - hoochie
4Gizmo - the dopeman
5ice cube - in the late night hour

Maar ze draaien bij ons altijd disco boehoe.
:sob: :sad:

bij ons draaien ze alles door elkaar

dan hoor je Heres Johny langsdenderen..BETER!!

maar vlak daarna hoor je bij wijze van spreken kabouter plop..word je agressief idd en ga je nog harder werken:P

maar soms let ik niet eens op de muziek en zit ik in mn eigen wereldje..vind t niet echt een item om harder te trainen

1)pavo
2)max b grant
3)klassieke muziek, met grote ups en downs

Joe Budden..

Pump pump pump it up!

ik train thuis...dus ik luister tijdens de training altijd naar hiphop.

Acdc

Thunderstrike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hou ook van zeer veel...varierend van hip hop tot schranz

maar om ff lekker met die gewichten te liggen pompen => cypress hill live at the fillmore...is samen met soul assasins

kick ass cd'tje!!

-stevige metal/hardrock
-hardtrance
-hardcore

daar doe ik t voor...helaas zal ik dan wel thuis moet blijven wil ik bovenstaande horen.

lompe old school hiphop!!!!!!!!!
maar jah 65+ wil ook wa dus een of andere commerciële !@!@$# zender

hip-hop en een top 3 is onmogelijk
chash money millionaires rule!!!
maar helaas train ik in een gympje waar de muziek vreselijk stil staat en nog op een saaie zender :bawling:

Als ik jullie vertel dat er in onze gym ook tv's staan die op vitaya staan afgesteld kan je de rest wel raden zeker :help:

Terug
Naar boven