Stevie010
Cool Novice
- Waardering
- 4
Omdat ik nu iets meer dan een jaar train, ben ik vanplan om met een trainingsschema te gaan werken. Ik heb het afgelopen jaar met een full-body schema gewerkt en werkte redelijk. Maar aangezien iedereen aanraad om na een tijdje over te stappen op een ander trainingsschema ben ik van plan om het volgende schema te hanteren:
(aangezien ik op Maandag, Woensdag, Vrijdag en Zaterdag voetbal. Heb ik op Woensdag en zaterdag voor een rustdag gekozen en niet me benen te trainen op dagen wanneer ik voetbal)
Maandag:
Triceps, Borst & schouders
Dinsdag
Rug & Benen
Woensdag:
Rust
donderdag:
Biceps, schouders en buik.
Vrijdag:
Triceps, Borst en benen
Zaterdag:
Rust
Zondag:
Biceps, rug en Buik
Ik hoop dat jullie tips / aanmerkingen hebben. wanneer dit schema helemaal top is ga ik de oefeningen zelf erin verwerken. (me cardio heb ik er niet in gestopt, want het gaat nu puur om KT) maar cardio komt dus wel gewoon aan bod.
Stevie010
(aangezien ik op Maandag, Woensdag, Vrijdag en Zaterdag voetbal. Heb ik op Woensdag en zaterdag voor een rustdag gekozen en niet me benen te trainen op dagen wanneer ik voetbal)
Maandag:
Triceps, Borst & schouders
Dinsdag
Rug & Benen
Woensdag:
Rust
donderdag:
Biceps, schouders en buik.
Vrijdag:
Triceps, Borst en benen
Zaterdag:
Rust
Zondag:
Biceps, rug en Buik
Ik hoop dat jullie tips / aanmerkingen hebben. wanneer dit schema helemaal top is ga ik de oefeningen zelf erin verwerken. (me cardio heb ik er niet in gestopt, want het gaat nu puur om KT) maar cardio komt dus wel gewoon aan bod.
Stevie010