Hallo allemaal,
Ik ben nog maar een groentje, slechts een paar maandjes bezig
, maar wilde toch graag weten wat jullie vinden van mijn huidige trainingsschema. Ik weet dat deze in de ogen van een prof-bodybuilder waarschijnlijk niet veel voorstelt. Zo zitten de been-oefeningen er niet bij. Dit heb ik moeten doen omdat het anders te veel wordt en er een kans bestaat dat ik het met mijn huidige drukke leven niet volhoud. Ik besef ook dat er veel meer variatie per spiergroep in zou moeten zitten, echter ben ik (nog) niet in het bezit van dumbbells (alleen een halter), dus dat is dan nog even een probleem.
Maar toch hoop ik dat jullie mij binnen de mogelijkheden die er voor mij momenteel zijn kunnen adviseren.
Waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben is of er qua oefeningen niet te veel overlappingen in zitten, met het gevolg dat bepaalde spieren zo misschien te weinig rust krijgen. Maar ook andere (opbouwende) kritiek is uiteraard meer dan welkom!
Maandag
Buik: Crunches
Biceps: Barbell Curls
Triceps: Bench Dips
Dinsdag
Schouders: Front Barbell Press, Barbell Upright Rows, Rear Delt Row
Woensdag
Borst: Push Ups
Rug: Bent Over Barbell Rows
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Rust
Ik ben nog maar een groentje, slechts een paar maandjes bezig
, maar wilde toch graag weten wat jullie vinden van mijn huidige trainingsschema. Ik weet dat deze in de ogen van een prof-bodybuilder waarschijnlijk niet veel voorstelt. Zo zitten de been-oefeningen er niet bij. Dit heb ik moeten doen omdat het anders te veel wordt en er een kans bestaat dat ik het met mijn huidige drukke leven niet volhoud. Ik besef ook dat er veel meer variatie per spiergroep in zou moeten zitten, echter ben ik (nog) niet in het bezit van dumbbells (alleen een halter), dus dat is dan nog even een probleem. Maar toch hoop ik dat jullie mij binnen de mogelijkheden die er voor mij momenteel zijn kunnen adviseren.
Waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben is of er qua oefeningen niet te veel overlappingen in zitten, met het gevolg dat bepaalde spieren zo misschien te weinig rust krijgen. Maar ook andere (opbouwende) kritiek is uiteraard meer dan welkom!
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag