XXL Nutrition

Trainingsschema zonder apparaten

AboutTheMusic

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
60kg
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik zal mij even voorstellen.

Ik ben 16 jaar, 1.83 meter en weeg ( slechts) 60 kilo.
Ben dus lang en mager, en wil hier graag iets aan doen.

Ik wil beginnen met fitness, maar dit kan pas over ongeveer 3 maanden van start gaan i.v.m. voetbal.
Kan iemand mij helpen met een trainingsschema zonder apparaten, dat ik dus thuis kan doen.
De bedoeling van mijn training is dus puur spieren kweken ( breder worden), met de conditie enzo zit het wel goed.

Ik heb thuis de volgende ' hulpmiddelen'

- Halter, 10 kilo schijven en 20 kilo schijven ( een halter voor 1 hand)
- Iets met 2 handvaten die je samen kan duwen ( geen idee hoe het heet)
- Hand trainer
- Buikspier apparaat ( sit-up trainer )

Niet heel veel dus. Dus ik zal het vooral van oefeningen zonder hulpmiddelen moeten hebben.
Ik ben een beginner dus kan waarschijnlijk nog niet veel gewicht aan.

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Omdat je niet beschikking thuis hebt om te trainen met veel verschillende gewichten en apparaten zou ik je aanraden om veel bodyweight oefeningen te gebruiken. Er zijn veel verschillende oefeningen hierbij en de veelzijdigheid per oefening is ook groot.