AndroidHealthClinic

Trainingsschema

Thomas120

Novice
Waardering
0
Lengte
2m02
Massa
105kg
Vetpercentage
17%
Ey jongens,

Sinds een tijdje serieus begonnen met fitnessen. Nu een tijd bezig geweest naar zoeken naar een trainingsschema en voedingsschema en ben tot dit resultaat gekomen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden aangezien ik zelf nog niet heel veel ervaring heb op dit gebied en ik graag wat feedback zou krijgen.

Probeer steeds 2 dagen training en dan 1 dag rust/cardio te doen en om de 6 dagen weer overnieuw te starten.

Wat gegevens van mijzelf:

Lengte: 2,02 mtr
Gewicht: -/+ 103 Kg

Dag 1:

Benen

Dag 2:

Borst
Triceps

Dag 3:

Rust/Cardio

Dag 4:

Rug
Biceps

Dag 5:

Schouders
Buik
Kuiten

Dag 6:

Rust/Cardio

En dan weer overnieuw beginnen bij

Dag 7:

Benen

Dag 8:

Borst
Triceps

Enz. Enz.

Elke training begin ik met 20 min Cardio en eindig ik met 20 min Cardio.

Met de oefeningen begin ik met 2x10-12 reps warm up. Dan 4 x 15-20 reps tot failure.

Graag positieve feedback!

Alvast bedankt

Wat is je precies je doelstelling? Als dat spiermassa aankomen is dan moet je het een en ander aanpassen in je reps. Dus een setje van 5-10 reps en niet 15-20reps, en dus met zwaardere gewichten.

Ook kun je beter die 20 minuten cardio verplaatsen naar na de training, dus voor de training 5 minuutjes warming-up en na de training je cardio doen;)

• Topic Starter Topic Starter
Wil wat vet verbranden ( buik, heupen en borst ) maar de belangrijkste reden is gewoon spiermassa opbouwen en vooral gewoon wat vorm in mijn lichaam te krijgen.

Oke als je spiermassa wilt opbouwen dan moet je in de 5-10 reps gaan zitten per set. Bij 15-20 tot failure zul je meer op het uithoudingsvermogen van de spier trainen en niet op kracht.

Terug
Naar boven