MuscleMeat

Trainingsschema

Youri1998

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
65kg
Hallo
Ik ben nu ook begonnen om thuis een beetje te gaan trainen, maar ik ben nu eerst op zoek naar een goed trainngsschema. Heb heel Google al afgezocht en niet echt iets passends gevonden. Ik ben een jongen van 15 jaar en zou graag wat spiermassa kweken.
Een nadeel is, ik heb geen apparaten of dumbbels thuis. Dus zou iemand een passend trainingsschema voor mij kunnen maken (3 tot 4x per week) (incl. voedingsschema als het kan)
Alvast bedankt,
Youri

stickies lezen, en op google staat echt GENOEG

Starting Strength van Mark Rippetoe is een goede optie. Sportschool of eigen materiaal is daarbij wel handig natuurlijk, maar als je niet al te serieus bent, zijn er wel alternatieven voor de meeste oefeningen (e.g. push-up varianten i.p.v. bench press, dippen tussen twee stoelen, optrekken aan een richel ergens in huis, etc.)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel 2x per week fysio waar ik ook wel bench press enzo doe

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand misschien een schema voor thuis trainen (heb alleen dumbbells). 3 / 4 keer per week.
Op internet staan wel superveel schema's, alleen dat is met machine's. zou graag iets zonder machines hebben.
alvast bedankt

Je zult zelf ook wel wat moeite moeten doen, begin maar alvast met zoals eerder vermeld de stickies te lezen, stel dan een trainingsschema op en post het op het forum zodat wij het kunnen verbeteren

Een goede site waar veel oefeningen op staan is exrx.net

Terug
Naar boven