XXL Nutrition

Transfernieuws: Buitenland

rtodeep sorry bro:p

tiendalli zou ook een aanwinst zijn dus ik hoop dat die in de domstad blijft.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik dus al zei, ze laten Owen niet gaan naar Man.Utd

Manchester, laat Owen Hargreaves nu gerust"
di 22/08/06 - Bayern München zal bij de FIFA een klacht indienen tegen Manchester United als de Engelse club niet ophoudt met Owen Hargreaves het hof te maken. Carlos Tevez weigert ondertussen nog te trainen bij Braziliaanse club. En de transfer van Diarra van Lyon naar Real is nog niet rond.

Bayern München is het grondig beu. De Duitse kampioen gaat bij de Internationale Voetbalbond FIFA een klacht indienen tegen Manchester United als de Engelse club niet stopt met Owen Hargreaves het hof te maken.

"Owen Hargreaves is een balengrijke speler voor ons. Daarom praten we met geen enkele club over een transfer", zegt Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenige.

Hargreaves heeft bij Bayern nog een contract tot 2010. Manchester ziet in Hargreaves de opvolger van Roy Keane en zou 25 miljoen euro bieden.

Hargreaves wil maar al te graag naar de Premier League. De middenvelder van Canadese oorsprong speelde als enige speler van de Engelse selectie nog nooit in de Premiership.

Na zijn carrière bij de jeugd van Calgary ging Hargreaves naar de jeugd van Bayern.

Feyenoord en FC Utrecht hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli. De 20-jarige rechtsback tekent bij Feyenoord een contract voor vier seizoenen. Tiendalli werd afgelopen zomer Europees kampioen met Jong Oranje op het EK in Portugal en werd gekozen in de beste elf spelers van het toernooi. ‘We zijn heel blij met Dwight’, aldus technisch manager Peter Bosz. ‘Hij is een hele talentvolle speler die nog wel moet doorgroeien. Daarvoor krijgt hij bij Feyenoord de kans.’

Bron: feyenoord.nl

Feyenoord en FC Utrecht hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli. De 20-jarige rechtsback tekent bij Feyenoord een contract voor vier seizoenen. Tiendalli werd afgelopen zomer Europees kampioen met Jong Oranje op het EK in Portugal en werd gekozen in de beste elf spelers van het toernooi. ‘We zijn heel blij met Dwight’, aldus technisch manager Peter Bosz. ‘Hij is een hele talentvolle speler die nog wel moet doorgroeien. Daarvoor krijgt hij bij Feyenoord de kans.’

Bron: feyenoord.nl

nu nog 2 te gaan, ze hadden 10miljoen uitegeven , denk niet dat tiendalli zo duur was dus ben benieuwd wat er nog gaat komen

ik ben qua naam tevreden over de back, nu de prestaties nog ;)

Hargreaves zal toch vertrekken met een ontevreden speler zal Bayern niet veel zijn tevens zit hij nu al met een transfer in het hoofd.

Als hij nu niet vertrekt zal het in de winter zijn of in de zomer.

Overschatte speler die Tiendalli, weer zo'n afgedankte speler van Ajax naar Feyenoord :D

Here comes trouble

veiligheidshelm.jpg

zoals ik hierboven al zei: tiendalli is een hele goede aankoop

Slechter als Heitinga kan haast niet.

Terug
Naar boven