Fitness Seller

transformatie in een jaar

Bezoekers in dit topic

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
transformatie in een jaar, en nog steedsdoelen te halen

IMG_20170618_073335.png


IMG_20170614_212352.png
 
Goed bezig.
 
Train je nog steeds psv stadion?
 
Heeh man, nee al en tijdje niet meer in psv stadion, en voor die negatieve kneus, deze,foto is niet 5 jaar oud. Van die internet helden zoald jij, motiveert mij alleen. Mijn bagger fysiek, zou het wel aandurven met bokshandschoentjes aan tegen jou ...topper
 
Heeh man, nee al en tijdje niet meer in psv stadion, en voor die negatieve kneus, deze,foto is niet 5 jaar oud. Van die internet helden zoald jij, motiveert mij alleen. Mijn bagger fysiek, zou het wel aandurven met bokshandschoentjes aan tegen jou ...topper
Lekker naast de kwestie ook :rolleyes:
 
Progressie is moeilijk te beoordelen met deze foto's. Want twee foto's met verschillende pose en belichting. Bovendien beide onscherp.
 
Bokswedstrijd dbb-ppv om al even in de stemming te komen voor 26 augustus. Ik zeg doen.
 
Heeh man, nee al en tijdje niet meer in psv stadion, en voor die negatieve kneus, deze,foto is niet 5 jaar oud. Van die internet helden zoald jij, motiveert mij alleen. Mijn bagger fysiek, zou het wel aandurven met bokshandschoentjes aan tegen jou ...topper

ik ken je in het echt vandaar me reactie. woon in eindhoven. maar snap dat je verhuisd bent richting rotterdam. niemand hoeft die kut sos en oplichters praktijken van je. pas je op dat je je auto niet weer stuk rijd kneus kussie.
 
Tijd voor een toelichting van beide zijden?
:popcorn:
 
ik ken je in het echt vandaar me reactie. woon in eindhoven. maar snap dat je verhuisd bent richting rotterdam. niemand hoeft die kut sos en oplichters praktijken van je. pas je op dat je je auto niet weer stuk rijd kneus kussie.

Benieuwd wie jij bent dan. Mag ook in pm:p
 
Ja,idd vertel wie je bent dan,internet held...je weet kennelijk wie ik ben, dus mijn introductie heb je niet nodig.... miss die kale die mij booit in het echt wilt confronteren , maar als het erop aankomt politie belt...haja

Ik zeg ...held...wie ben je...ik wacht in,spanning af....als je het niet durft te zeggen....dan,ga je wel hard af hier...popaye haha
 
Back
Naar boven