Fitness Seller

tren 200 / test 500 kuur start

• Topic Starter Topic Starter
10x 140kg bankdrukken, ik zou het je niet meegeven maar kracht gaat dus goed vooruit!

en is er niet iets wat je tegen het zweten kan doen of zul je je er gewoon bij moeten neerleggen..
ik volg iig!

nee volgens mij is er niet echt iets wat je tegen het zweten kan doen.....ik hou me aanbevolen voor tips haah

Tja 10kilo in 6weke valt ook wel.op:-) ga,zo door man

mooie van zo'n kuur is dat voor ik begon , pakte mijn trainingsmaatje net ff bij alles meer dan ik. hij was gewoon iets verder dan ik.....nu is het andersom , haha en nu twijfelt hij ook!!:cool:

Hey kerel

Gaat lekker zie ik ;)
Hou dit vol! Bij mij gaat hij ook super niet echt tijd voor mn logje maar zit nu op meer als 7 kilo + begin wel te merken dat ik sneller ga zweten gelukkig ben ik iemand die normaal nooit zweet zelf niet tot weinig bij bijv hardlopen. Dus misschien zweet ik straks gewoon zoals een gemiddeld mens ;)
Keep it up.

Gr

Nooit van gehoord...kan wel googlen...maar wat doet dat??!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 18:39 ----------

Hey kerel

Gaat lekker zie ik ;)
Hou dit vol! Bij mij gaat hij ook super niet echt tijd voor mn logje maar zit nu op meer als 7 kilo + begin wel te merken dat ik sneller ga zweten gelukkig ben ik iemand die normaal nooit zweet zelf niet tot weinig bij bijv hardlopen. Dus misschien zweet ik straks gewoon zoals een gemiddeld mens ;)
Keep it up.

Gr

7 kilo is netjes maat!!!?

Nooit van gehoord...kan wel googlen...maar wat doet dat??!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 18:39 ----------

7 kilo is netjes maat!!!?

Odaban (effe googlen)

Smeer het onder je oksel of op je hoofd of waar dan ook, op die plekken zal je een week niet meer zweten!!

gister weer lekker getraind, rug en biceps....denk dat me stuit botje gekneust is of zo ...kan idd geen buikspieren doen of ik voel het, dus maar op de apparaten dan maar....maar aan het einde van training weer ff borst gepakt en weer 140 x 10 reps...miss een blijvertje op dit moment dus, en 3 reps op 150 haha

schouders / benen getraind....lekkere training weer geweest...morgen rustdag omdat ik moet werken....kan geen kwaad dagje rust....

maar kracht toename begint steeds gekkere vormen aan te nemen....kon vandaag 100 kilo met squaten..ging redelijk makkelijk zlef....terwijl squaten altijd heel slecht was bij mij zoals ik al eerder vertelde

lekker hoor...

10x 140kg
3x 150kg
en dat squatten zo goed gaat..

Goed getraind afgelopen dagen...elke training eindigen met 20 cardio!! Gaat goed...nu 2rustdagen

fototje:)?

Hahaha zal zo spoedig mogelijk 1 plaatsen...

een close up...

3531ht1.jpg

en

j8npqv.jpg

trainen gaat goed, vanmorgen ging ik sinds lange tijd weer wegen, en schrok eigenlijk wel...want ik zat op 96 kilo, terwijl ik ben begonnen op 79,6...maar denk dat de rek er nu wel uit is...woensdag zit ik op precies 8 weken, merk wel dat ik qua kracht nog wel wat groei...

16kilo erbij :o

Schrok er ook van....maar zal ook wel vocht gedeeltelijk zijn...

16 kilo na 8 weken, t*ring, zal inderdaad ook wel wat vocht zijn hoewel dat met tren toch wel mee zou moeten vallen.
Ben ik misschien scheel of had je hier al een keer je voedingsschema geplaatst? ben ik wel benieuwd naar :)

16 kilo na 8 weken, t*ring, zal inderdaad ook wel wat vocht zijn hoewel dat met tren toch wel mee zou moeten vallen.
Ben ik misschien scheel of had je hier al een keer je voedingsschema geplaatst? ben ik wel benieuwd naar :)

nog gen voedings schema geplaats, zal kijken of ik deze kan plaatsen, tren maakt je droger, maar in combi met test e , zal je alleen maar gainen....er is wel een cut versie dat klopt...

met de paas feest dagen ook wel gegeten bij familie, vanmorgen was ik 96 met kleren en schoenen aan...vandaag zit ik precies op 8 weken....krijg ook leuke reactie...op de sportschool ....

ben je nu klaar met deze kuur?? kan je de foto,s is naast elkaar plaatsen

• Like
Waarderingen: 88ja
Terug
Naar boven