XXL Nutrition

Transformatie! respect!

respect?
Iemand in de bulk die ze laten cutten.
Check de traps maar eens gelijk in het begin, trouwens zijn rug is k*t check 1.04min met zijn scheve lats ;)

snap niet waarom ik hier respect voor moet hebben...

Lijkt me ook gewoon een cut. Met goeie genen en kennis natural haalbaar denk ik.

Hij was ook al redelijk huge alleen viel het niet echt op door het vet, gewoon een cut. Maar toch netjes

• Topic Starter Topic Starter
respect?
Iemand in de bulk die ze laten cutten.
Check de traps maar eens gelijk in het begin, trouwens zijn rug is k*t check 1.04min met zijn scheve lats ;)

niet als een prof gaan beoordelen, benen zijn ook minder vind ik maar gewoon respect voor die gast int algemeen!

Bij 51 sec lijkt die wel een beetje op Kale :p

best mooie fysiek maar nya

niet als een prof gaan beoordelen, benen zijn ook minder vind ik maar gewoon respect voor die gast int algemeen!

Doe ik dat dan?
Veelal een beachboy die ervaring heeft met cutten en dit vaker gedaan heeft.
En waarom moet ik daar respect voor hebben?
Er zijn mensen die kanker overwinnen en positief in het leven blijven daar heb ik meer respect voor ;)

Doe ik dat dan?
Veelal een beachboy die ervaring heeft met cutten en dit vaker gedaan heeft.
En waarom moet ik daar respect voor hebben?
Er zijn mensen die kanker overwinnen en positief in het leven blijven daar heb ik meer respect voor ;)

Ik heb er alleen respect voor als ze vrijwillig voor kanker gekozen hebben!!!

Nog maar eens iemand die indruk wil maken op youtube.

Zoals al enkele keren aangehaald is.
Gewoon getrainde kerel die stevig in de bulk zat en beginnen cutten is.
90 % van de youtubekijkers zal dit wel indrukwekkend vinden, omdat ze hem in het begin gewoon als 'een dikke' zien...

Je ziet wel dat hij flink wat massa had. Toch is het eindresultaat wel goed gelukt, een geslaagde cut zou je kunnen zeggen.

Ik moet wel zeggen dat zijn laatste fotos, erg worden beinvloed door lichtinval en waarschijnlijk opmaak in photoshop.

:roflol: !!!1

gewoon zoals een stuk vlees bij de slager... je weet toch

goed haalbaar zonder roids, en zoals anderen al zeiden, is gewoon een cut(maar zie het filmpje ook niet iets anders beweren trouwens, dat doet de ts)

haalbaar,jazeker

volhouden, respect

Ik ken maar weinig mensen die na een goede bulk, het geld hebben, de tijd en discipline om echt goed ripped te worden met massa behoud.

Een geslaagde cut valt daarom eigenlijk vaak in het oog. Vanwege het lage slagingspercentage onder bodybuilders die de bulk cut methode hanteren.

Bovendien kun je in 3 dagen al dusdanig onbewerkte foto's maken dat het een totaal ander fysiek lijkt.

Als je weet wat de aanwezigheid van glycogeen, zout en water in het lichaam kan doen zal weinig je nog verbazen. Zèker met de nodige hulpmiddeltjes voor duirectica.

Terug
Naar boven