MuscleMeat

transformatie suiker voeding

Op welke tijdspanne zijn deze foto's geschoten, want ik zie niet veel verschil eigenlijk. Buik zit er iets minder "vol" uit, dat is het enige.

Het enige verschil: je hebt een kleurtje gekregen.

Nee nee man, maar tja.. Vind het niet echt een noemenswaardig verschil :).
Niet stoppen met bulken man, je kijkt zo al door je heen :). ETEN!

• Topic Starter Topic Starter
Op welke tijdspanne zijn deze foto's geschoten, want ik zie niet veel verschil eigenlijk. Buik zit er iets minder "vol" uit, dat is het enige.
wil eigenlijk zeggen dermee dat ik die buik ben verloren door alleen wat minder suiker en in een calorie plus zat zit ongv 2 maanden verschil.

wil eigenlijk zeggen dermee dat ik die buik ben verloren door alleen wat minder suiker en in een calorie plus zat zit ongv 2 maanden verschil.

Wel dat is dan geen vet dat je verloren hebt, maar gewoon vocht ofzo en foto op verschillende tijdstip getrokken, en dat kleurtje maakt ook al veel uit.

Je kan geen gewicht verliezen als je in een calorie plus zit maatje.

Wel dat is dan geen vet dat je verloren hebt, maar gewoon vocht ofzo en foto op verschillende tijdstip getrokken, en dat kleurtje maakt ook al veel uit.

Je kan geen gewicht verliezen als je in een calorie plus zit maatje.
fotos nadat ik wakker ben gemaakt. Ik had altijd last van dan skinny was en dan die buik zie eerste foto. Suiker eruit gehaald en u skinny zonder dikke buik xD

Wat voor suikers bedoel je dan? Ook fruit of bedoel je gewoon snoep en koekjes?

je broek hangt gwn hoger op de 2de foto waardoor je minder relief ziet ..

Lol... Je moet fruit eten man, en fruit post-workout is allemaal achterhaald, maakt niet uit wanneer je het eet...

Gewoon bulken en gezond en veel eten, verse producten en niet te veel producten waar al veel is mee gebeurd, gewoon puur.

Lol... Je moet fruit eten man, en fruit post-workout is allemaal achterhaald, maakt niet uit wanneer je het eet...

Gewoon bulken en gezond en veel eten, verse producten en niet te veel producten waar al veel is mee gebeurd, gewoon puur.
maar als ik fruit of kwark eet krijg ik opgezwollen buik

Ga je lekker naar een anorexia forum, wat een onzin allemaal zeg.

maar als ik fruit of kwark eet krijg ik opgezwollen buik

Boeie man, als ik heb gegeten is men buik in een keer 10cm uitgezet..., wees gaan homo bang voor een buikje, gewoon bulken en hard trainen en daarna leren cutten en alles komt goed.
Nu moet je massa opzetten, afvallen heeft geen zin nu.

Terug
Naar boven