- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
closed
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil eigenlijk zeggen dermee dat ik die buik ben verloren door alleen wat minder suiker en in een calorie plus zat zit ongv 2 maanden verschil.Op welke tijdspanne zijn deze foto's geschoten, want ik zie niet veel verschil eigenlijk. Buik zit er iets minder "vol" uit, dat is het enige.
wil eigenlijk zeggen dermee dat ik die buik ben verloren door alleen wat minder suiker en in een calorie plus zat zit ongv 2 maanden verschil.
fotos nadat ik wakker ben gemaakt. Ik had altijd last van dan skinny was en dan die buik zie eerste foto. Suiker eruit gehaald en u skinny zonder dikke buik xDWel dat is dan geen vet dat je verloren hebt, maar gewoon vocht ofzo en foto op verschillende tijdstip getrokken, en dat kleurtje maakt ook al veel uit.
Je kan geen gewicht verliezen als je in een calorie plus zit maatje.
ik had helemaal geen snoep of koekjes ik nam twee stuk fruit per dag daarmee ben ik gestopt nu nog alleen maar voor post-workoutWat voor suikers bedoel je dan? Ook fruit of bedoel je gewoon snoep en koekjes?
maar als ik fruit of kwark eet krijg ik opgezwollen buikLol... Je moet fruit eten man, en fruit post-workout is allemaal achterhaald, maakt niet uit wanneer je het eet...
Gewoon bulken en gezond en veel eten, verse producten en niet te veel producten waar al veel is mee gebeurd, gewoon puur.
maar als ik fruit of kwark eet krijg ik opgezwollen buik