AndroidHealthClinic

Transformers - The movie

Jep leuke film :D Vond em zeker de moeite waard.

Leuk, ze hadden alleen zoveel meer hiermee kunnen doen!!
Jammer dat soundwave er niet in zat met die vette stem.
Starscream met zijn schelle stem jammerrrrr

Hoe ging starscream trouwens kapot???? Toch niet van die ene raket?
Op het einde van de film kreeg ik wel het gevoel dat er een deel 2 kan worden gemaakt
en dat ze al die bots dumpen in het water vond ik ook debiel. Eerst 200 jaar magnetron onderzoeken en dan heb je er een stuk of 5 en die dump je dan???

haha ja true, vond ik ook raar.
wel monsterlijk vette film hoor hee!! hoop dat er vervolg op komt

haha kijk rob g ongelooflijk happen zeg. Zal mij niks verbazen als hij nu boos achter zijn toetsenbord zit te zwaaien met zijn septer. :D

Transformers was de bom!

Happen? Dude, ik geef gewoon mijn mening over deze complete bagger. Ach ja, sommige mensen zijn gewoon meer mainstream.

De film leek mij echt niet leuk....
Een paar maten van me gingen er naar toe en vroegen me mee, ik ging mee en....
Het is echt een gruwelijke film, spannend en grappig. Ik heb me erg kunnen vermaken:D

De film leek mij echt niet leuk....
Een paar maten van me gingen er naar toe en vroegen me mee, ik ging mee en....
Het is echt een gruwelijke film, spannend en grappig. Ik heb me erg kunnen vermaken:D

Same here ..

Ik had er ook niet veel van verwacht maar ging er gister heen met me neef. Het was echt een vette film :D , zeker één van me favorieten

Transformers is uit op dvd yeah.

Nu al joh?

Nice one , en dat ene wijffie! Heerlijk lekker ding :cool:

Ik heb vorige week de film al gezien op dvd :D
Dat er een vervolg komt is overduidelijk Optimus doet een oproep ;)

Nice one , en dat ene wijffie! Heerlijk lekker ding :cool:

Megan nog wat :hornyna:

Maar ook een dikke vette Chevy Camaro (komt uit in 2009)

Ik vind het wel raar, dat men altijd verwacht van een verfilming van een tekenfilm op elkaar moeten lijken. Ik ben ook een fan van de transformers, maar ik ben erheen gegaan naar de film transformers en niet de tekenfilm. Elke verfilming is ruk als je het ga vergelijken, maar als je het bekijkt als een op zich zelf staande film is die weer onwijs.

De film past bij deze tijd , de tekenfilms niet meer. Die politiebak is trouwens ook wel gaaf :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven