- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is mijn review uit film topic:
[Link niet meer beschikbaar]
Transformers
Ok mijn verwachtingen van de film: Dit wordt de zoveelste crappy verfilming van 1 van mijn favorite tekenfilms, maar laten we hopen dat het beter is.
De film zelf: helaas nog slechter dan ik had verwacht. Pfff, wat een load of crap. Waarom? In mijn geheugen was Transformers een spannende actieserie, geen ****ing belaberde comedy met hier en daar wat strakke special effects. Kijk, super vette special effects waren 5 jaar geleden genoeg om een grote k*t film toch nog kijkenswaardig te maken, maar nu niet meer. Ja het zit er allemaal tof uit, maar niets wat we nog niet gezien hebben.
Verder bestaat de film uit een groepje 2e rangs B-acteurs die aan de hand van slechte grappen en veel US Army promotie materiaal 2,5 uur proberen vol te maken. Hier en daar nog wat goedkoop sentiment voor de tere zieltjes.
****ing Bumble Bee was veranderd in een GAYformer, Optimus Prime een zeik wijf en Megatron? Zag hij er niet zo uit?:
http://i116.photobucket.com/albums/o18/megatron210/megatron5.gif
Naja misschien is hij later nog veranderd ofzo, maar ik herkende hem iig niet. Starscream ook niet, en zijn schelle stem was ook weg.
Het was natuurlijk te verwachten, maar stiekem hoopte ik toch dat het deze keer beter zou zijn. Helaas niet.
Mager 6je.
Oops, my bad.. hier even de goeie link naar de clip die ik bedoelde..
Net iets amusanter dan de hedendaagse citroënreclame...![]()