#1 Achilles
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dames en heren, Transformers is gewoon een jongensdroom die tot leven komt! Film is gewoon masterlijk!
Jongensdroom? Ik moest moeite doen om de link te leggen tussen de originele transformers en wat ik op het scherm te zien kreeg.
Dit is Prime:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit lijkt me eerder iets uit de laatste star-wars film:
Op zich een leuk design maar ik herken er Prime nauwelijks in...
Het was gewoon een k*tfilm. Punt.
Als je deze film goed vind luister je waarschijnlijk ook naar Britney Spears en doe je aan jumpen in je vrije tijd. Dan ben je gewoon 1 van die gasten die deel uitmaakt van het antwoord op de vraag: wie de **** kijkt/luisterd/gebruikt/eet/draagt in hemelsnaam deze neppe, fake, commerciele, cliche troep?!?!![]()
Jongensdroom? Ik moest moeite doen om de link te leggen tussen de originele transformers en wat ik op het scherm te zien kreeg.
Dit is Prime:
Als je deze film goed vind luister je waarschijnlijk ook naar Britney Spears en doe je aan jumpen in je vrije tijd. Dan ben je gewoon 1 van die gasten die deel uitmaakt van het antwoord op de vraag: wie de **** kijkt/luisterd/gebruikt/eet/draagt in hemelsnaam deze neppe, fake, commerciele, cliche troep?!?!![]()
Net gezien en wat een sisser.
Op de voorgeschiedenis en special effects na was het een waardeloze film die niet echt meer aansprak na een beloftevolle start.
De film focused te veel op Sam en staat bomvol van de zinloze, semikomische, lulkoekconversaties.
De transformers komen veel te weinig in beeld en het camerawerk is een ramp. Je kan totaal niet volgen wat er gebeurt tijdens de actiescene's en het idioot hoge detail waarmee de transformers worden afgebeeld maakt het al niet makkelijker op. Wat is er trouwens mis me de originele blokvormige transformers die via scharnierpunten bewegen?
Het verhaal zelf is niet echt boeiend gebracht en de film slaagt er amper in om te overtuigen.
Net iets amusanter dan de hedendaagse citroënreclame...![]()
Net gezien. Super! Helemaal toen die autobots zich voorstelde. Kreeg weer rillingen![]()
Dit is Prime:
De nieuwe desings zien er te gecompliceerd uit het probleem daarvan is dat je bijna niet ziet wat gebeurt tussen de gevechtven.