XXL Nutrition

Transformers - The movie

Dames en heren, Transformers is gewoon een jongensdroom die tot leven komt! Film is gewoon masterlijk!

Dames en heren, Transformers is gewoon een jongensdroom die tot leven komt! Film is gewoon masterlijk!

Jongensdroom? Ik moest moeite doen om de link te leggen tussen de originele transformers en wat ik op het scherm te zien kreeg.

Dit is Prime:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit lijkt me eerder iets uit de laatste star-wars film:
Op zich een leuk design maar ik herken er Prime nauwelijks in...

Jongensdroom? Ik moest moeite doen om de link te leggen tussen de originele transformers en wat ik op het scherm te zien kreeg.

Dit is Prime:

Azijnzeiker...

Het was gewoon een k*tfilm. Punt.

Als je deze film goed vind luister je waarschijnlijk ook naar Britney Spears en doe je aan jumpen in je vrije tijd. Dan ben je gewoon 1 van die gasten die deel uitmaakt van het antwoord op de vraag: wie de **** kijkt/luisterd/gebruikt/eet/draagt in hemelsnaam deze neppe, fake, commerciele, cliche troep?!?! :p

Als je deze film goed vind luister je waarschijnlijk ook naar Britney Spears en doe je aan jumpen in je vrije tijd. Dan ben je gewoon 1 van die gasten die deel uitmaakt van het antwoord op de vraag: wie de **** kijkt/luisterd/gebruikt/eet/draagt in hemelsnaam deze neppe, fake, commerciele, cliche troep?!?! :p

Britney is mijn grote voorbeeld en toevallig jumpen al mijn matties ook..dusssss..... :D Ik heb genoten van deze vette commerciele shit, toevallig :p:cool:

Dit is Prime:

Is gewoon een gepimpte OP, ouwe!:D

Nah, het feit dat de transformers in een neuwe jas zitten heeft totaal geen invloed op mijn beoordeling van de film. Het is gewoon een feit dat dit (on)ding gedragen wordt door louter CGI, en hoewel erg mooi maar nooit voldoende om deze film boven de middenmoot uit te dragen.

How's your Dutch today?

Autobots, transform and rollllllllllllll out

Vandaag gecheckt in de nieuwe kinepolis, vond hem wel heel vet. Veel actie, wat humor en zotte effects.

heb hem afgelopen weekend gezien, vond hem zeker de moeite...
er zal vast wel een vervolg komen

haha kijk rob g ongelooflijk happen zeg. Zal mij niks verbazen als hij nu boos achter zijn toetsenbord zit te zwaaien met zijn septer. :D

Transformers was de bom!

Zeker wel goed. Jeugdsentimenten!

Prachtige special effects moet ik zeggen.
En dat ze er anders uitzien lijkt me vrij logisch, ze gaan met onze tijd mee. En Bumblebee als gele kever... dat komt niet echt over.

Roll out.:rocknana:

Net gezien. Super! Helemaal toen die autobots zich voorstelde. Kreeg weer rillingen :D

Net gezien en wat een sisser.
Op de voorgeschiedenis en special effects na was het een waardeloze film die niet echt meer aansprak na een beloftevolle start.
De film focused te veel op Sam en staat bomvol van de zinloze, semikomische, lulkoekconversaties.
De transformers komen veel te weinig in beeld en het camerawerk is een ramp. Je kan totaal niet volgen wat er gebeurt tijdens de actiescene's en het idioot hoge detail waarmee de transformers worden afgebeeld maakt het al niet makkelijker op. Wat is er trouwens mis me de originele blokvormige transformers die via scharnierpunten bewegen? ???
Het verhaal zelf is niet echt boeiend gebracht en de film slaagt er amper in om te overtuigen.

Net iets amusanter dan de hedendaagse citroënreclame... :thumbdown:

Ik begrijp je helemaal. Maar de oldschool transformers zagen er voor de 80'er jaren heel modern uit, maar nu toch niet meer?!? Denk dat het er niet uitziet als je die oude look in de film stopt..

Ik wil dezelfde stem als Optimus Prime. Daarmee maak je pas indruk bij de vrouwen, de t*ring. Dat wordt nog honderden liters whisky en honderd duizenden sigaretten wegroken volgens mij.

Dit is Prime:

De nieuwe desings zien er te gecompliceerd uit het probleem daarvan is dat je bijna niet ziet wat gebeurt tussen de gevechtven.

De nieuwe desings zien er te gecompliceerd uit het probleem daarvan is dat je bijna niet ziet wat gebeurt tussen de gevechtven.

Dat ligt niet aan het design van de 'bots', die gevechten zijn doelbewust vaag gehouden. De tijd die er nodig zou zijn om zo'n gevecht gedetailleerd met nuances in beeld te brengen (te renderen) is gigantisch.

Terug
Naar boven