AndroidHealthClinic

Transformers - The movie

Laat maar komen deze! Ben benieuwd of het net zo mooi wordt als de serie.

Met alle respect hoor, maar je bent 25 jaar, transformers leuk vinden en ook nog zo'n avatar..............

:roflol: :roflol:

Dat bedoel ik dus.......nix ten nadele van jouw als persoon, maar ik durf te beweren dat het merendeel van de mensen die transformers leuk vind vast en zeker ook graag "gamed". Deze mensen voelen zich aangetrokken tot "het onwerkelijke", sommigen gaan er zover in op dat ze zelfs op termijn gaan geloven dat ze een transformer kunnen zijn of worden :roflol:

Hoe voelt dat nou?> Om continu de realiteit te ontvluvhten? De hele wereld en de "slechterikken" kapot te knallen op je 82 cm flatscreen??
Jezelf hermetisch afsluiten van de buitenwereld om zodoende onder het genot van een liter cola je ogen en je geest te vernken voor 300 punten extra of dat laatste level? Want DAT is toch de kick?

Bloemetjes plukken voor je moeder is er niet meer bij anno 2006 :rolleyes:

you've got sand in your vagina. :D

Met alle respect hoor, maar je bent 25 jaar, transformers leuk vinden en ook nog zo'n avatar..............

:roflol: :roflol:

Dat bedoel ik dus.......nix ten nadele van jouw als persoon, maar ik durf te beweren dat het merendeel van de mensen die transformers leuk vind vast en zeker ook graag "gamed". Deze mensen voelen zich aangetrokken tot "het onwerkelijke", sommigen gaan er zover in op dat ze zelfs op termijn gaan geloven dat ze een transformer kunnen zijn of worden :roflol:

Hoe voelt dat nou?> Om continu de realiteit te ontvluvhten? De hele wereld en de "slechterikken" kapot te knallen op je 82 cm flatscreen??
Jezelf hermetisch afsluiten van de buitenwereld om zodoende onder het genot van een liter cola je ogen en je geest te vernken voor 300 punten extra of dat laatste level? Want DAT is toch de kick?

Bloemetjes plukken voor je moeder is er niet meer bij anno 2006 :rolleyes:

Hoezo denigreren man?
Laat hem gewoon in zijn waarde, ik vind transformers ook nog wel leuk
Net zoals ik historische gevechten en oorlogstactieken harstikke leerzaam leuk en verslavend vind kan hij dat toch ook met transformers? Betekent toch ook niet dat ik een bloeddorstige gek ben?
Je post barst ongeloofelijk met vooroordelen en pseudo wetenschappelijke nepconclusies
Mjah matig hoor

ziet er naar uit dat speilberg zijn trucendoos nog eens bovenhaald,
een jong kindje, een zwembad, en een megamonster, waar hebben we dat nog gezien :rolleyes:

jurassic park, war of the worlds, transformers, same shit,we hebben het ondertussen wel door.

Er staat toch "met alle respect"?

Ik schets alleen hoe ik er over denk. Ook ik ben vrij om mijn mening te geven al kun jij daar kennelijk om huilen :)

Ik hoef niet wetenschappelijk te bewijzen dat gamers meer in het donker zitten dan dat ze daglicht zien, en dat er "jongeren" agressief worden en hun videospelletjeshelden willen nadoen en botvieren op leeftijdsgenootjes die WEL bloemetjes plukken...........
Er staat niet voor Jan Lul een leeftijdsgrens op diverse games etc.....;)

PS: interpeteer dit nou eens wat ruimer dan mijn post van zojuist, maybee ontvang je dan de boodschap wel.....

Met alle respect:roflol:
Laat me niet lachen
Edit: Beetje over de schreef, sorry

Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand om zijn kwaliteiten of vaardigheden. Het woord betekent oorspronkelijk "omzien naar", en vandaar "rekening houden met"

Nee, niet op de manier die waarop jij het laat samengaan
Je schets een karikatuur en dekt je in door te zeggen met alle respect
Ik zie iig weinig eerbied,waardering of rekening houden met in je post
Hele ''grappige'' interpretatie van respect heb jij

Er staat toch "met alle respect"?

Ik schets alleen hoe ik er over denk. Ook ik ben vrij om mijn mening te geven al kun jij daar kennelijk om huilen :)

Ik hoef niet wetenschappelijk te bewijzen dat gamers meer in het donker zitten dan dat ze daglicht zien, en dat er "jongeren" agressief worden en hun videospelletjeshelden willen nadoen en botvieren op leeftijdsgenootjes die WEL bloemetjes plukken...........
Er staat niet voor Jan Lul een leeftijdsgrens op diverse games etc.....;)

PS: interpeteer dit nou eens wat ruimer dan mijn post van zojuist, maybee ontvang je dan de boodschap wel.....

Dit is heel wat anders dan je andere post
In je andere post probeerde je hem gewoon harstikke belachelijk te maken en zoals ik net al zei te denigreren
Maar het is jouw mening idd, maar ga niet zeggen dat het wel van respect getuigt

:roflol: wat zit je nu lullen over respect spiermans
een volwassen man die van the transformers houdt is nu niet echt het prototype van de hemale. :roflol:

rare gek, draag je ook trnasformers boxershorts?

Hoef je alsnog niet iemand nodeloos die niks zegt de grond in te boren
Het is het gare hanenhok hier niet

Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand om zijn kwaliteiten of vaardigheden. Het woord betekent oorspronkelijk "omzien naar", en vandaar "rekening houden met"

Nee, niet op de manier die waarop jij het laat samengaan
Je schets een karikatuur en dekt je in door te zeggen met alle respect
Ik zie iig weinig eerbied,waardering of rekening houden met in je post
Hele ''grappige'' interpretatie van respect heb jij

Dus mijn geschstste karikatuur is niet respectvol en bevat geen enkele waarheid?

Geen enkele waarheid?
hoor nou wat je zelf zegt man:roflol:

Dit is heel wat anders dan je andere post
In je andere post probeerde je hem gewoon harstikke belachelijk te maken en zoals ik net al zei te denigreren
Maar het is jouw mening idd, maar ga niet zeggen dat het wel van respect getuigt

Wordt mijn boodschap al duidelijker? Je kunt gaan zeuren over respect, maar voorlopig ga jij mij niet vertellen hoe fanatieke gamers zijn........

Hun leven draait om die spelletjes, alles eromheen vervaagd en de realiteit is ver te zoeken. Ik vraag me serieus af wat daar leuk aan is.......heb jij het antwoord? Ik maak geen gein spier.......maar zit waarschijnlijk anders in elkaar en ben meer het type dat bloemetjes plukt en geniet van de buitenlucht ;)

PS: we hebben het nu over "ouderen"- mensen die volwassen zijn en niet leven in een kinderwereld waarin alles kan en mag zonder gevaar

Wordt mijn boodschap al duidelijker? Je kunt gaan zeuren over respect, maar voorlopig ga jij mij niet vertellen hoe fanatieke gamers zijn........

Hun leven draait om die spelletjes, alles eromheen vervaagd en de realiteit is ver te zoeken. Ik vraag me serieus af wat daar leuk aan is.......heb jij het antwoord? Ik maak geen gein spier.......maar zit waarschijnlijk anders in elkaar en ben meer het type dat bloemetjes plukt en geniet van de buitenlucht ;)

tja ider z'n meug he :D

Ik ben ook geen verschrikkelijke gamer maar een pure buiten persoon dus ik heb daar het antwoord niet op
Maar wat ik wel weet is een ongelofelijke grote hoeveelheid jongeren gamed en hoeveel daaraan voldoen aan jou beschrijving....Hij zegt toch nergens dat ie gamed?

Ging me meer om het vooroordelen stuk, niet eens de beledigingen
Gevoelig puntje ;)

Ik ben ook geen verschrikkelijke gamer maar een pure buiten persoon dus ik heb daar het antwoord niet op
Maar wat ik wel weet is een ongelofelijke grote hoeveelheid jongeren gamed en hoeveel daaraan voldoen aan jou beschrijving....Hij zegt toch nergens dat ie gamed?
Ging me meer om het vooroordelen stuk, niet eens de beledigingen
Gevoelig puntje ;)

Dan nog kan ik toch op een voor jouw kenelijk "niet respectvolle" manier mezelf dit afvragen en naar buiten kenbaar maken?
Je zegt zelf al dat JIJ het niet weet?

Nogmaals: Mensen van 25 jaar die van transformers houden zullen eerder gamen dan mensen met een standaard witte boxershort als ik, want die plukken liever bloemetjes :D. Kijk om je heen en ervaar. Dit hoef je niet wetenschappelijk te bwijzen, het is simpelweg een "slag volk" waarvan je mij niet hoort zeggen dat het sukkels zijn or whatever.

Of denk jij hier anders over? Explain........

Je vraagt je dit niet af
Je trekt een conclussie, zie nergens een vraagteken of dergelijk staan wat een indicatie zou moeten zijn voor een vraag

Ik neem als voorbeeld mijn beste vriend
Turks, leren jack, een matje
Gideon(persoon die ik ken maar kent mijn beste vriend niet)
Moet je hem zien dan, haha wedden dat hij oude omatjes berooft enzo
Ik wed dat hij niet verder is gekomen dan 4 mavo

Achterlijke idioot heeft toen een bijna een directe rechtse geincasseerd van mij
Maar als hij ipv daarvan naar hem toe zou lopen en kenismaken zou hij erachterkomen dat deze gast 6 vwo doet,en geen strafblad of nooit is opgepakt door de politie whatsoever

Vooroordelen ouwe, vooroordelen
Iedereen heeft ze, maar jij brengt ze op wel een heel opmerkelijke manier naar voren

Zie je de kromheid van je post? Ik zeg niet dat ik hetzelf nooit doe, maar ik wijs je er alleen op

Terug
Naar boven