Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de 13th warrior is naar een boek van michael crichton, de schrijver van jurassic park, niet historisch aan![]()
Hehe no probs ouwe
Smaken verschillen, je zou de film gladiator eens moeten zien
Mischien wekt dat wat fascinatie voor de geschiedenis op
Truste iig!
We leven vandaag. Als kindzijnde vond ik enige tijd dinosaurussen leuk en wou ik archeloloog worden. Die fascinatie stopte ooit toen ik haar op mn derde been en hersens kreeg en komt NOOIT meer terug. Vandaag de dag kan ik om 1 of andere redenen niet warm of koud worden van alles wat NIET Reeel is, laat staan dat ik mijn kamer behang met dergelijke plaatjes.
Ridders in blik en veel paarden, thunderbirds met space- helmpjes, vage alians met 20 ogen, terminators die kapot gaan en weer aan elkaar smelten. Zombies die dansen, mensen in ouw kleding met ubermoderne geweren etc.....Don't ask me why.
Ik geef ook eerlijk toe dat ik niemand ken behalve mezelf die dat niet leuk vind en kijkt, al is het minimaal "om zichzlf te vermaken".........maybee moet ik musclebear eens vragen wat er bezielt met mijn innerlijke ik
1 kanttekening: Die "Xena the warrior princess" weet me als enige WEL te raken![]()
Damn, wat vind je dan wel leuk haha
toch wel benieuwd
Hehe die loopt ook rond in ijzer en vecht met zwaarden he YouTube - Xena
Dus er is wel iets wat je leuk vindt wat onwerkelijk is
Mischien moet het gewoon ontplooid worden
Ik weet het niet, de trailer ziet er wel oké uit... maar ik vraag me af in hoeverre ze die feel van transformers kunnen overbrengen. Transformers moet lekker in die tekenfilm sT blijven. Zal wel weer zo'n film worden waarbij het 'dramatische verhaal van de hoofdpersoon' weer zo overheersend is waardoor er TE weinig actie in zit.
Dat is de main issue. Daar vrezen erg veel mensen voor.
Maar de trailer heeft was vrees wegnomen bij me.![]()

logica brengt je van a naar bWe leven vandaag. Als kindzijnde vond ik enige tijd dinosaurussen leuk en wou ik archeloloog worden. Die fascinatie stopte ooit toen ik haar op mn derde been en hersens kreeg en komt NOOIT meer terug. Vandaag de dag kan ik om 1 of andere redenen niet warm of koud worden van alles wat NIET Reeel is, laat staan dat ik mijn kamer behang met dergelijke plaatjes.
Ridders in blik en veel paarden, thunderbirds met space- helmpjes, vage alians met 20 ogen, terminators die kapot gaan en weer aan elkaar smelten. Zombies die dansen, mensen in ouw kleding met ubermoderne geweren etc.....Don't ask me why.
Ik geef ook eerlijk toe dat ik niemand ken behalve mezelf die dat niet leuk vind en kijkt, al is het minimaal "om zichzlf te vermaken".........maybee moet ik musclebear eens vragen wat er bezielt met mijn innerlijke ik
1 kanttekening: Die "Xena the warrior princess" weet me als enige WEL te raken![]()