MuscleMeat

Transformers - The movie

de 13th warrior is naar een boek van michael crichton, de schrijver van jurassic park, niets historisch aan :roflol:

Hehe no probs ouwe
Smaken verschillen, je zou de film gladiator eens moeten zien
Mischien wekt dat wat fascinatie voor de geschiedenis op ;)
Truste iig!

We leven vandaag. Als kindzijnde vond ik enige tijd dinosaurussen leuk en wou ik archeloloog worden. Die fascinatie stopte ooit toen ik haar op mn derde been en hersens kreeg en komt NOOIT meer terug. Vandaag de dag kan ik om 1 of andere redenen niet warm of koud worden van alles wat NIET Reeel is, laat staan dat ik mijn kamer behang met dergelijke plaatjes.

Ridders in blik en veel paarden, thunderbirds met space- helmpjes, vage alians met 20 ogen, terminators die kapot gaan en weer aan elkaar smelten. Zombies die dansen, mensen in ouw kleding met ubermoderne geweren etc.....Don't ask me why.

Ik geef ook eerlijk toe dat ik niemand ken behalve mezelf die dat niet leuk vind en kijkt, al is het minimaal "om zichzlf te vermaken".........maybee moet ik musclebear eens vragen wat er bezielt met mijn innerlijke ik :roflol:

1 kanttekening: Die "Xena the warrior princess" weet me als enige WEL te raken ;)

Damn, wat vind je dan wel leuk haha
toch wel benieuwd

We leven vandaag. Als kindzijnde vond ik enige tijd dinosaurussen leuk en wou ik archeloloog worden. Die fascinatie stopte ooit toen ik haar op mn derde been en hersens kreeg en komt NOOIT meer terug. Vandaag de dag kan ik om 1 of andere redenen niet warm of koud worden van alles wat NIET Reeel is, laat staan dat ik mijn kamer behang met dergelijke plaatjes.

Ridders in blik en veel paarden, thunderbirds met space- helmpjes, vage alians met 20 ogen, terminators die kapot gaan en weer aan elkaar smelten. Zombies die dansen, mensen in ouw kleding met ubermoderne geweren etc.....Don't ask me why.

Ik geef ook eerlijk toe dat ik niemand ken behalve mezelf die dat niet leuk vind en kijkt, al is het minimaal "om zichzlf te vermaken".........maybee moet ik musclebear eens vragen wat er bezielt met mijn innerlijke ik :roflol:

1 kanttekening: Die "Xena the warrior princess" weet me als enige WEL te raken ;)

Hehe die loopt ook rond in ijzer en vecht met zwaarden he YouTube - Xena
Dus er is wel iets wat je leuk vindt wat onwerkelijk is
Mischien moet het gewoon ontplooid worden

Damn, wat vind je dan wel leuk haha
toch wel benieuwd

Alles waar bovengenoemde niet in voorkomt. Ik heb al een jaar of 15 niet zo'n film gezien, serieus waar

Een film met een goed verhaal, bijvoorbeeld een spannende thriller die zich vandaag de dag zou kunnen afspelen, die ken ik bijna allemaal wel :)Horror ook zo fake.........snap echt de kick niet!?

Echt weer een topic om je vingers bij af te likken

DBB gaat er op vooruit de laatste tijd...

Jezus, het gaat om een film. Gaan we daar nu ook al moeilijk over doen? :roflol: :cool: Een FILM. De een houdt van romantische films, de andere van actiefilms, weer iemand anders houdt niet van films en gaat buiten bloemetjes plukken, of op internet op een forum met anderen discussieren. Zoals bijv de leden van DBB, waarvan sommigen dan toch wel weer van een filmpje op z'n tijd houden.
Jammergenoeg uit een thread over de film 'Transformers' zich in een thread over respect, geweld, tijdsbesteding, vergelijkingen met vooroordelen over allochtonen, de confessie van het krijgen van een stijve van strijdersprincsesje Xena en andere shit.

Way to go guys :thumbs:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kunnen de trollende users zoals een Die Lange svp opt*fen uit dit topic?

Ga ergens anders een (nep)relletje starten, dan kunnen we dit topic gewoon gebruiken waarvoor deze bedoeld is, nl. het bespreken van een film.

Kinderachtig gedoe ook altijd zeg. Kleuters.

Ik weet het niet, de trailer ziet er wel oké uit... maar ik vraag me af in hoeverre ze die feel van transformers kunnen overbrengen. Transformers moet lekker in die tekenfilm sT blijven. Zal wel weer zo'n film worden waarbij het 'dramatische verhaal van de hoofdpersoon' weer zo overheersend is waardoor er TE weinig actie in zit.

Ik weet het niet, de trailer ziet er wel oké uit... maar ik vraag me af in hoeverre ze die feel van transformers kunnen overbrengen. Transformers moet lekker in die tekenfilm sT blijven. Zal wel weer zo'n film worden waarbij het 'dramatische verhaal van de hoofdpersoon' weer zo overheersend is waardoor er TE weinig actie in zit.

Dat is de main issue. Daar vrezen erg veel mensen voor.

Maar de trailer heeft was vrees wegnomen bij me. :)

Dat is de main issue. Daar vrezen erg veel mensen voor.

Maar de trailer heeft was vrees wegnomen bij me. :)

Trailers nemen bij mij nooit vrees weg.. ik heb al teveel films gezien waarbij de trailer leuker was dan de film :P

Hehe, true.

Maar als je de eerste concept art en screens had gezien valt dit dus mee. ;)

great nerds die om 3-4 uur smorgens elkaar uitmaken voor de grootste nerd :rolleyes:

ah films, boeken, muziek, games zijn om ff het dagelijks leven te "ontlopen" niks mis mee maar met mate ;)

logica brengt je van a naar b
verbeelding brengt je overal ;)

en hopelijk krijgt het een R rating ;)

Wat voor hobbies en werk doe jij in het dagelijks leven dan 'Die lange', dat je je zo verheven voelt?

Lijkt me echt een vette film, pure nostalgie :) Alhoewel hij vast een beetje tegen gaat vallen. Je hebt echt een beeld in je hoofd van hoe het was en hoe het moet zijn. Er was toen een tijdje geleden ook een andere tranformers uit, eentje met dieren. Daar was optimus prime een gorila en megatron een t-rex :D Zag er nog best wel goed uit.

-edit-
Kappen nu.
-edit-

Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt me een toffe film, helaas nog een eeuw wachten.....

Terug
Naar boven