Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vraagt je dit niet af
Je trekt een conclussie, zie nergens een vraagteken of dergelijk staan wat een indicatie zou moeten zijn voor een vraag
Ik neem als voorbeeld mijn beste vriend
Turks, leren jack, een matje
Gideon(persoon die ik ken maar kent mijn beste vriend niet)
Moet je hem zien dan, haha wedden dat hij oude omatjes berooft enzo
Ik wed dat hij niet verder is gekomen dan 4 mavo
Achterlijke idioot heeft toen een bijna een directe rechtse geincasseerd van mij
Maar als hij ipv daarvan naar hem toe zou lopen en kenismaken zou hij erachterkomen dat deze gast 6 vwo doet,en geen strafblad of nooit is opgepakt door de politie whatsoever
Vooroordelen ouwe, vooroordelen
Iedereen heeft ze, maar jij brengt ze op wel een heel opmerkelijke manier naar voren
Zie je de kromheid van je post? Ik zeg niet dat ik hetzelf nooit doe, maar ik wijs je er alleen op
Ik heb er eerst ook alleen wat van gezegd![]()
Daarna zei hij wat terug en toen werd het akelig
Maar ik heb niet uitgehaald, Achterlijke idioot heeft toen bijna een directe rechtse geincasseerd van mij
Ik breng het naar voren zoals ik het zelf ervaar. Ik ken ze van 100 kilo spek die 24 uur per dag thuis opgesloten zitten, op bed liggen met een fles cola en een joystick om daar hun levensdoel van te maken........en dat bv op 25 jarige leeftijd?
Ben benieuwd of ze hier ook rondlopen en mij willen uitleggen wat dat gamen/ het kijken van transformers hen voor kick geeft? CLEAR?
Zoals jij naar voren brengt dat je zo slecht kan tegen vooroordelen dat je maar direct wilt gaan knokken?Ik vind het prima dat je jezelf gedraagd als Robin Hood en niet goed tegen vooroordelen kan, maar ik heb evengoed wel door dat je de essentie van mijn postst volledig mist.........
Trouwens, grof gezegd is er een degelijk verschil tussen vooroordelen en feitelijkheden. Iemand met nike air max , een kale kop en een australian is voor 90% een gabber,al zal vast niet iedereen dat zijn. Wat ik nou van jouw wil weten.........schets jij eens een gamer? Er zijn vast wel wat herkenningspunten van een gamer......Wat ik schets is idd wel het ene uiterste.......maar ik blijf erbij dat iemand die van transformers houdt ook vast wel gamed
![]()
Pfff, ik begrijp wel wat je bedoelt
Ik ben gewoon in een bitchy mood, in combinatie met verveling krijg je dit soort dingen![]()
Het is iig een signaal van dat ik moet gaan slapen, truste iig!
trusten schatJij wou die geweldige karatekid nadoen uit je nieuwste "streetfighter" game ??
Een probleem waar vele ouders met dergelijke kinderen mee kampen, het opwekken van agressie dankzij games......iets dat ik 2 pagina's gelden al stelde, maar je toen niet begreep
Voor mij geen respect hebben maar een ander willen neerhoeken omdat hij ook geen respect opbrengt voor jouw turkse vriendje. Jij bent niet fout of beter ofzo in dit geval spier......
![]()
Hehe ik game nauwelijks hoor, af en toe
Hehe, niet over wat hij over mijn hem zei wou ik hem een klap geven
Ik wou hem een stoot geven over datgene wat hij erna zei toen ik tegen hem had gezegd, bek houden idioot loop geen mensen te beledigen die je niet kent
Jij kent die "idioot" tenslotte wel, dus direct er op in beuken
Snotneuzenbedtijd spiertje, als dank wat karma voor je rebelse gedrag
Superman
Zoals ik al zei, ik ben niet zo van die technologische shit
Ik ben meer iemand van de oudheid
Persoon op mijn avatar is juist het tegenovergestelde van superman
een held van vlees en bloed die daadwerkelijk ook kan doodgaan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wauw, een echte warrior, en pas de 13e ook nog...................![]()
Sorry maar zo lopen ze er op de gayparade in Amsterdam nog niet bij......dit is hedendaags echt het toppunt van onwerkelijkheid......maar ieder z'n ding. Liever dat je daar naar kijkt en dat je dat geweldig vind dan dat je gozertjes in elkaar gaat slaan omdat ze je vriendje beledigen![]()
Zo liep 99% van holland en de rest van europa er in de middeleeuwen bij
Beetje meer rezpect voor je cultuur he
Onwerkelijkheid?
Sinds wanneer zijn taferelen uit de oudheid onwerkelijk![]()
Hehe no probs ouweIk citeer "hedendaags".............
Ey gozer, ik kraak je passie niet af, ik kan alleen niet bevatten wat er leuk aan is om naar te kijken. Ik ben meer van de reality weet je. Dat ligt aan mijzelf, absoluut niet aan jouw hoor![]()