sebastiaan1980
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 96kg
Voorheen dronk ik eigenlijk de hele week op een laag pitje. Twee biertjes per dag en in het weekend vaak redelijk losgeslagen. Had er nooit last van en het trainen ging eigenlijk prima. Tot een maand of vier geleden. Ik wilde toch eens een keer gaan cutten in verband met 18%BF. Dus de drank heb ik er (onder andere) uit gegooid en heb drie maanden bijna niet gedronken en heel gezond en in een goed ritme geleefd.
Nu zit ik soms op een speciale gelegenheid waarbij ik biertje of wijntje drink. Hooguit twee glaasjes. Als ik de dag erna wakker word ben ik me toch een partij gaar. Ongelooflijk. Heeft dit te maken met de onlangs verhoogde intensiteit van de training? of het feit dat ik eigenlijk niets meer drink?
Iemand met dezelfde ervaringen?
Nu zit ik soms op een speciale gelegenheid waarbij ik biertje of wijntje drink. Hooguit twee glaasjes. Als ik de dag erna wakker word ben ik me toch een partij gaar. Ongelooflijk. Heeft dit te maken met de onlangs verhoogde intensiteit van de training? of het feit dat ik eigenlijk niets meer drink?
Iemand met dezelfde ervaringen?

!
nog ff goed nadenken wat ik moet doen