XXL Nutrition

Trek alcohol ineens slecht

Je wordt oud ;)

Nee, Toen ik nog in praag woonde vorig jaar dronk ik echt heel veel, zeg maar gerust teveel, ik kon ook echt veel hebben en kon meer alcohol hebben dan menig man. Ik ben hier verder absoluut niet trots op maar het gaar even om het feit nu aan te geven dat sinds ik eigenlijk nauwelijks meer drink en gezond eet, leef en veel train alcohol ook heel slecht en hard valt bij mij. De laatste keer dat ik wat dronk is een paar weken geleden en na 2 baco'tjes (en het waren nog bijna virgin bacotjes ook) was ik toch al aardig aangeschoten. Laat ik niet beginnen over hoe gaar ik me de volgende dag voelde, toen ik wakker werd had ik het gevoel alsof ik die hele fles baco leeg had gedronken!
Ik heb ook besloten geen sterke drank meer te drinken, met de zomer aanstaande ga ik het houden bij af en toe een lekker glaasje wijn of een cocktailtje!
Ik mis het ook verder niet met uitgaan oid. en eens in de zoveel tijd (echt sporadisch) gebruik ik dan een ander soort genotsmiddel ;)

Laatst bewerkt:
Alcohol is de grootste spierafbreker die er bestaat.

Ik heb nog nooit alcohol gedronken :) ,rook wel regelmatig een jointje.

gewoon water drinken als je bijna naar huis gaat , en thuis ook nog wat water zuipen :)
dan is de kater al voor 3/4 weg de volgende dag , bij mij toch altans

Hoe kun je in godsnaam van 2 drankjes een dikke kater hebben???

Wat helpt is voor elk drankje 1 glas water nuttigen.
Of gewoon weer rustig opbouwen met drinken en dan weer uitgroeien tot een flinke alcoholist dan worden de katers steeds minder omdat je eraan gewent raakt.

Toch zou ik voor de 1ste optie gaan:D

Mijn laatste biertjes waren met Carnaval, een stuk of 8. Genoeg.
Dag erna beetje futloos, verder niets gemerkt.

Nu al sinds half Feb. dus geen druppie alcohol meer gedronken...

Volgend weekend, 10 April, is er een schuurfeest hier in de buurt. Voor 17 euro mag je een hele avond bier zuipen, zoveel je wilt. Ik houdt het op hooguit 10 glaasjes. Heheh.

Het enige ****ed up gedoe is, dat 12 Juni Defqon is, en dat valt precies in me cut periode (1 Juni tm 1 Aug)

Aii, dat valt ook nog binnen mn cutperiode idd:mad: Maar is maar weer de vraag of een kaart te krijgen is

Terug
Naar boven